۱۰ قانون مهم در سلامت زندگی مشترک

اردیبهشت ۱۴۰۳
ممتاز نیوز : نداشتن ارتباط صحیح یکی از علل فروپاشی روابط به شمار می‌رود.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از فارس ؛ برنامه‌های کاری بسیار یا اعتماد کردن همسرتان به دوستان خود یا یکی از اعضای خانواده، گاهی سبب می‌شود که حرف هایش را با شما در میان نگذارد. ۱۰ قانون مهم در ارتباط زندگی مشترک به شما کمک مؤثری خواهد کرد.

قانون اول – وقت کافی برای خانواده بگذارید: تلاش کنید در ارتباط مؤثر و موفق در خانواده وقت کافی بگذارید.
قانون دوم – تسویه حساب کنید: خانواده‌های موفق با ارتباطی قوی و مؤثر آرامش را به محیط خانواده خود باز می‌گردانند.
قانون سوم- به دنیای اعضای خانواده خود نفوذ کنید: هر یک از ما در دنیای منحصر به فرد خود زندگی می‌کند و دیدگاه شما نسبت به یک مسأله معین به تجارب قبل شما دربارهٔ آن مسأله و ارزش‌هایی که به آن باور دارید بستگی دارد.
قانون چهارم- همیشه شنونده خوبی باشیم: در برخورد‌هایمان صمیمی رفتار کنیم زیرا تاثیر کلام ما بر قضاوت دیگران اثر می‌گذارد.
قانون پنجم احساسات خود را ابراز کنید، احساسات را هیچگاه از یکدیگر مخفی نکنیم.
قانون ششم – برای همسرتان نامه بنویسید: اگر نمی‌توانید به صورت کلامی با هم ارتباط برقرار کنید، برای هم یادداشت بنویسید.
قانون هفتم- درخواست‌های خود را زمان مناسب بیان کنید: زمانی با او صحبت کنید که فکر می‌کنید حواسش دقیقاً متوجه شما و فکرش آزاد است.
قانون هشتم- با صراحت، صداقت و صمیمیت گفت‌و‌گو کنید: اگر با همه این حرفها باز هم علاقه‌ای به حرف زدن نشان نداد رک و راست به او بگویید که می‌خواهید حرف‌های او را هم
بشنوید.
قانون نهم – عشق و درک از خود نشان دهید: ترس از مسخره جلوه کردن اشخاص را از بیان احساسات‌شان در نزدیک‌ترین روابط شان باز می‌دارد.
قانون دهم- به وضع جسمانی خود اهمیت بدهید: سیستم عصبی انسان به خودی خود مشکل ندارد بیشتر مواقع مشکلات جسمی ما سبب می‌شود کم حوصله و بی‌دقت شویم.

health Rss :salamatnews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.