۱۰۰ راز ساده موفقیت در کسب و کار

مطالعه‌ زندگی انسان‌های موفق نشان می‌دهد که این دسته از افراد یک سری تجربه‌ها، اصول و باورهایی را کشف کرده‌اند که پایبندی به آن‌ها برای رسیدن به موفقیت لازم است.

 به گزارش خبرآنلاین، انتشارات سیته کتاب پرمخاطب «۱۰۰ راز ساده‌ موفقیت در کسب‌وکار» را در شاخه های موفقیت و روانشناسی با قیمتی مناسب روانه بازار نشر کرد.
 
کتاب «۱۰۰ راز ساده موفقیت در کسب و کار» را‌ دکتر دیوید نیون نوشته که با ترجمه دکتر احمد روستا و محمود حمیدخانی با قیمت ۵هزار تومان منتشر شده است. در شرحی برای این کتاب می خوانیم: «تغییرات ممکن است، ولی آسان نیست. در دنیای کنونی که پر از چالش و مبارزه است، هیچ کس به شما کمک نخواهد کرد تا موفق باشید. همه چیز به خودتان بستگی دارد، تنها به خودتان. مطالعه‌ زندگی انسان‌های موفق نشان می‌دهد که این دسته از افراد یک سری تجربه‌ها، اصول و باورهایی را کشف کرده‌اند که پایبندی به آن‌ها برای رسیدن به موفقیت لازم است آنان تجربه کرده‌اند که:
– شروع و خاتمه‌ همه چیز دست خود شماست.
– جایی که قرار گرفته‌اید، به نوع نگاه شما وابسته است.
– هدف‌های شما، زندگی شما هستند.
– به سرتاسر تپه‌ مرتفع فکر کنید، نه فقط رأس آن.
– مسیر خود را ترسیم کنید.
– به هر شکل ممکن تجربه کسب کنید.
و …»

ناشر معتقد است کتاب ۱۰۰راز ساده‌ موفقیت در کسب‌وکار نشان‌دهنده‌ تلاش انسان‌های موفقی است که رموز موفقیت را در تمام جوانب زندگی خود به کار گرفته‌اند و به دنبال آن، مثال‌های واقعی از اشخاص حقیقی و همچنین نصایح مفیدی که باید آن‌ها را کاربردی کرد تا شانس موفقیت را در زندگی بالا برد.

 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.