۱۲ غذای مختلف در یک کنسرو +عکس

فروردین ۱۴۰۳

کنسروهای غذایی یکی از روش هایی می باشند که می توان به سرعت به بعضی از غذاها دسترسی داشت به این سبب که این غذاها غالبا پخته شده می باشند و تنها کافی است آن ها را گرم کرده و میلی کنید ولی به هر حال طعم غذای تازه را ندارد.

به گزارش گروه خواندنی های ممتاز نیوز، کنسروهای غذایی این روزها در دنیا به میزان بسیاری تولید می گردد و انسان ها به میزان بسیاری از آن استفاده می کنند. کنسروها غالبا خوراکی هایی می باشند که مدت طولانی سالم می مانند و ساده می باشند همچنین نمی توانید کنسروی پیدا کنید که ۲ غذا را کنار هم قرار داده باشد.

“کریس گودفری” طراحی است که دست به کاری جالب زده و کنسروی عجیب را ابداع کرده است. این طراح توانسته کنسروی بسازد که ۱۲ غذای مختلف و کامل را در کنار هم قرار داده است و هر کدام طعمی جداگانه دارند.

این فرد هدفش از این کار اینگونه بیان کرده است که: کنسروها غالبا از غذاهای ساده ای می باشند که سالم باشند اما گاهی شاید اشخاصی دوست داشته باشند غذاهای مختلف و لوکسی بخورند ولی به راحتی در اختیارشان نیست یا بسیار گران می باشند. این کنسرو به این اشخاص اجازه می دهد تا به خواسته خود برسند.

این طراح از ۱۲ غذای لوکس و مختلف به میزان یکسان در این کنسرو قرار داده است و قوطی آن نیز بسیار ساده طراحی شده است. از مهمترین غذاهایی که در این کنسرو قرار دارد می توان به بهترین پنیر های دنیا، قارچ های سوخاری به همراه گوشت، کیک های مختلف با طعم های خوشمزه و … اشاره کرد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.