۱۲۰۰ واحد مسکونی به زودی تحویل زلزله‌زدگان می‌شود

۳۰ آبان ،

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: با تاکید بر اینکه اصل و مبنای ساخت واحدهای مسکونی زلزله‌زدگان توسط سپاه، کیفیت بالای واحدهای ارائه شده بود، گفت: اکنون ۱۲۰۰ واحد سقف زده شده که در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهند رسید.

به گزارش تفسیری خبرنگار اعزامی باشگاه خبرنگاران، سردار مجید خراسانی در شهرستان اهر و در مراسم افتتاح ۷۷۰ واحد مسکونی و ۷ هزار واحد نگهداری دام و طیور اظهار داشت: از ۲ هزار واحد واگذار شده به سپاه، بسیج سازندگی ساخت ۸۰۰ واحد را به عهده گرفت و ساخت ۱۲۰۰ واحد نیز به مجموعه سپاه عاشورا سپرده شد

رئیس سازمان بسیج سازندگی افزود:‌ در مدت حضور خود در این منطقه به معنای واقعی کلمه مانور محبت اقوام را دیدم و در هر نقطه‌ای اشخاصی از یک قومیت و یک استان مشغول خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان بودند.

وی با اشاره به حضور ۸۰ گروه جهادی در مناطق زلزله‌زده از اولین روزهای اتفاق تاکنون تصریح کرد: بسیج سازندگی از ابتدا تا انتهای ساخت واحدهای مسکونی، علاوه بر مدیریت و مهندسی، به سبب شرکت در ثواب کار حتی کارهای بنایی را نیز انجام می‌داد و در این جهت تعامل بنیاد مسکن نیز ستودنی بود.

سردار خراسانی با تاکید بر اینکه اصل و مبنای ساخت واحدهای مسکونی زلزله‌زدگان توسط سپاه، کیفیت بالای واحدهای ارائه شده بود، یادآور شد: به همین سبب است که از ۲ هزار واحدی که قرار بود سپاه و بسیج بسازند تاکنون این تعداد(حدود ۸۰۰ واحد) به بهره‌برداری رسید. البته اکنون ۱۲۰۰ واحد سقف زده شده که در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهند رسید.

رئیس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح کشور توسط این نهاد تصریح کرد: بیش از ۲۰  استان کشور برای حضور در مناطق زلزله‌زده داوطلب بودند اما به سبب اینکه تنها زمینه برای حضور ۹ استان آماده بود، نتوانستیم به طور کامل از ظرفیت سایر استان‌ها استفاده کنیم.

وی در پایان با قدردانی از آماد و پشتیبانی سپاه پاسداران، فرماندهان نواحی مناطق زلزله‌زده و جهادگران سراسر کشور، مجموعه سازندگی خاتم‌الانبیاء، هلال احمر و بسیج سازندگی و سپاه‌های ۹ استان که در این مناطق به خدمت‌رسانی مشغول بودند، خاطرنشان کرد: در حقیقت افتخار ماندگار این اتفاق، مانور محبت بین قومیت‌ها و ملیت‌های کشور بود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.