۱۲۴ به ۵۵؛تجربه دو برابری استقلالی ها نسبت به پرسپولیس در دربی

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – هفتاد و هفتمین دربی پایتخت روز جمعه در حالی برگزار می گردد که استقلال نسبت به پرسپولیس از بازیکنان باتجربه و دربی دیده تری برخوردار است.

به گزارش ممتاز، در تیم استقلال فقط ۵ بازیکن بدون سابقه بازی در دربی حضور دارند که از میان آنها احمد جمشیدیان و گوران لاوره شانس بازی ندارند و حسینی نیز دروازه بان دوم تیم خواهد بود. پژمان نوری(۸) و محمد قاضی(۲) نیز قبلاً با پیراهن پرسپولیس بازی در دربی را تجربه و نیکبخت واحدی(۱۹) نیز برای هر دو تیم در دربی بازی کرده است. آمار حضور استقلالی ها در دربی بدین ترتیب است: فرهاد مجیدی(۱۵) امیرحسین صادقی(۱۴) پژمان منتظری و آرش برهانی(۱۳) سیاوش اکبرپور(۱۱) حنیف عمران زاده(۸) خسرو حیدری و مهدی رحمتی(۶) هاشم بیک زاده(۳) جواد نکونام، آندرانیک تیموریان و جی لوید ساموئل(۲)

در تیم پرسپولیس به جز پولادی و عالیشاه که شانس بازی ندارند، ۹ بازیکن برای اولین بار ممکن است دربی را تجربه کنند: محمدرضا خانزاده، قاسم دهنوی، مارکو سپانوویچ، پیام صادقیان، مهرداد کفشگری، یونس شاکری، محمد عباس زاده، میلاد غریبی و محمدرضا خلعتبری. میثم حسینی(۴) و مهدی سیدصالحی(۲) با استقلال دربی را تجربه کرده اند و آمار سایر بازیکنان پرسپولیس نیز بدین ترتیب است: هادی نوروزی(۹) علیرضا نورمحمدی(۸) محمد نوری و غلامرضا رضایی(۷) حمیدرضا علی عسگری(۶) علیرضا حقیقی(۴) نیلسون، حسین ماهینی و جلال حسینی(۲) رضا حقیقی و محسن بنگر(۱).

مجموع حضور بازیکنان استقلال در دربی به ۱۲۴ بازی می رسد در حالی این عدد برای پرسپولیسی ها ۵۵ بازی است.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.