۱۴ شهریور؛ تالار رودکی – رقابت ۳۲ هنرجو در مسابقات کشوری گیتار

موسیقی > نهادها– ممتازنیوز:
۳۲ هنرجوی گیتار نواز که در رقابت‌های مقدماتی شرکت کرده و به دور نهایی رسیده بودند، روز ۱۴ شهریور در تالار رودکی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند تا بهترین گیتاریست‌های کشور انتخاب شوند.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی دوره مقدماتی این مسابقه پیش از این بهار امسال در تالار فارابی دانشگاه هنر به داوری سیمون آیوازیان، مهرداد پاکباز، کیوان میرهادی، احسان فرامرزی و بهرام آقاخان برگزار شد و ۳۲ هنرجو به فینال این مسابقات راه پیدا کردند.

این مسابقات در ۶ گروه کلاسیک اجباری پیشرفته،کلاسیک آماتور آزاد، کلاسیک آزاد پیشرفته، کودک و نوجوان ، گروه نوازی و فلامنکو و با حمایت شرکت بازرگانی کیمیای هنر بدیع برگزار می شود.

در فینال این مسابقات، علاوه بر داوران مذکور، علیرضا تفقدی و گارنیک اوهانیان نیز به داوری خواهند پرداخت. این در حالی است که فینال این مسابقات با اجرای کنسرتو گیتار رماژور اثر ویوالدی توسط علیرضا طبیبیان همراه با ارکستر زهی آغاز خواهد شد.

فینال هشتمین دوره مسابقات گیتار کشوری از ساعت ۱۶ روز ۱۴ شهریور در تالار رودکی آغاز خواهد شد که علاقمندان می توانند برای تهیه بلیت به گیشه تالار وحدت مراجعه کنند.

کیوان میرهادی دبیری این دوره از جشنواره را بر عهده دارد.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.