۲ خودرو ۲۰۶ برای خریداران آدان

این خبر امروز ۴ شنبه ۱۷ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

۲ خودرو ۲۰۶ برای خریداران آدان

در مراسم قرعه کشی جوایز خریداران محصولات فراگستر تجارت ایرانیان که با حضور مدیران و بازرسان شرکت ایران خودرو ، شرکت فراگستر تجارت ایرانیان و فروشگاه های شهروند در فروشگاه شهروند بیهقی برگزار شد دو دستگاه خودرو ۲۰۶ به خریداران محصولات این شرکت اهدا شد.

به گزارش تفسیری «عصرخودرو»، مهدی عربی مدیرعامل شرکت فراگستر تجارت ایرانیان، با بیان این مطلب گفت: این شرکت در نیمه دوم سال ۱۳۸۹ با هدف از حمایت مصرف نمایندگان و خدمت به مردم با شعار فراگستر تجارت ایرانیان حامی همهی ایرانیان وارد چرخه تولید مواد غذایی کشور شد.
وی افزود: فروشگاه شهروند جزء مشتریان طلایی این شرکت است و فراگستر تجارت ایرانیان توانسته با رعایت استاندارد و کیفیت محصولات نظر مدیران فروشگاه های شهروند را برای توسعه همکاری ها بیشتر جلب نمایند و به سریعی اقلام توزیعی در فروشگاه های شهروند از ۹ به ۲۷ کالا افزایش می یابد.
عربی با اشاره به اینکه به سریعی چهارمین فروشگاه آدان در شهر هشتگرد افتتاح می گردد، اضافه نمود: شرکت فراگستر تجارت ایرانیان با تاثیر از نام گذاری سال جاری به تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و اجرای اقتصاد مقاومتی به سریعی برند زیما را برای کامل تر شدن سبد مواد غذایی و پوشش دادن اقشار مختلف جامعه در کنار برندهای آدان و شبنا به بازار عرضه می نماید.
برندگان خوش شانس پژو ۲۰۶ قرعه کشی آدان، فاطمه افشار طونیانی و مرتضی اوجی از خریداران محصولات شرکت فراگستر تجارت ایرانیان در فروشگاه های شهروند تا تاریخ پنج آبان ماه امسال بودند و قرعه کشی بعدی این شرکت در ایام الله دهه فجر سال جاری برگزار می گردد.

چهارشنبه ۱۷ آبان   ۱۰:۱۰

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.