۲۰ سال تلاش برای رسیدن به یک آرزو +عکس

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱،

زندگی در قلعه های بزرگ شاید آرزوی بسیاری از اشخاص باشد. البته بعضی می باشند که حاضرند برای رسیدن به این آروزی خود دست به هر کاری بزنند.

به گزارش تفسیری گروه خواندنی های ممتازنیوز، قلعه های بسیاری را در انیمیشن های فانتزی دیده اید و شاید دوست داشته باشید تا در یکی از این قلعه ها زندگی نمایید. این دقیقا همان چیزی است که “سیرافن ویلاران” به دنبال آن بود.

“سیرافن ویلاران” اسپانیای کسی است که علاقه بسیار بسیاری به قلعه های فانتزی داشت ولی با توجه به اینکه یک کارمند ساده بود نمی توانست یکی از این قلعه را بخرد.

او در سال ۱۹۷۷ تصمیم گرفت تا یک قلعه باستانی برای خودش بسازد به همین سبب در یکی از روستاهای شمال اسپانیا زمینی خرید و آغاز به ساخت قلعه شخصی خود نمود.

نکته قابل توجه در مورد این قلعه این است که هیچگونه نقشه خاصی ندارد و  تنها از روی انیمیشن ها و کتاب های قدیمی الگوهایی را برای ساخت این قلعه انتخاب نمود.

برای ساخت این قلعه او ابتدا آغاز به جمع آوری سنگ های دایره ای شکل از کنار رودخانه های اسپانیا شد و خودش به تنهایی آغاز به ساخت این قلعه نمود.

در سال ۱۹۹۸ و بعد از نزدیک به ۲۰ سال تلاش او درگذشت و نتوانست کار قلعه را به پایان برساند اما این سبب نشد که این اثر هنری و دست ساز متروک بماند.

این قلعه نزدیک به یک ساختمان ۵ طبقه اندازه دارد و کار ساخت آن را فرزندان “سیرافن” به پایان رساندند. این روزها این قلعه هم به خانه ییلاقی این اشخاص و همچنین به یک محل گردشگری تبدیل شده است.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.