۲۰ میلیون ریال وام بلاعوض برای مددجویان زلزله زده آذربایجان شرقی پرداخت می شود

حسین انواری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این وام ها علاوه بر وام های اعطایی از طرف دولت خواهد بود.

وی اضافه کرد: نزدیک به دو هزار خانوار توسط کارشناسان کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی شناسایی شده که نیاز به ساخت مسکن دارند.

انواری خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از پایان مراحل خاکبرداری مناطق زلزله زده، عملیات ساخت مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این مناطق آغاز می شود.

وی افزود: در این راستا هماهنگی های لازم با استان های همجوار برای کمک رسانی بیشتر انجام شده تا هرچه سریعتر و پیش از شروع فصل سرما عملیات ساخت مسکن این عزیزان به نتیجه مطلوبی برسد.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: شروع ساخت و ساز در این مناطق می تواند تاثیر روحی عمیقی بر زلزله زدگان داشته و جو نشاط را بین آنان افزایش دهد.

انواری ابراز کرد: کمیته امداد قصد دارد در کنار مددجویان فرایند ساخت مسکن این عزیزان را تسهیل نماید و برای این کار برنامه ریزی های دقیقی از طرف ستادهای بحران و حوزه های عمرانی کمیته امداد صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه کمک خیرین برای احداث مسکن مددجویان نقشی اساسی است، افزود: خوشبختانه مردم در این ارتباط اعتماد خوبی به کمیته امداد داشته و کمک های خوبی تاکنون جمع آوری شده که این امر موجب سریعتر شدن عملیات ساخت و سازها می شود.

۷۲۴۰/۵۸۷/۲۴۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۸۵۷۶۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.