۲۰ هزار سکه تقلبی در شش ماه نخست سال جاری در دزفول کشف شد

به گزارش ایرنا سرهنگ پاسدار ˈ ایرج نادبی زاده ˈ روز جمعه پیش از خطبه های نماز جمعه در مصلی امام علی(ع) دزفول افزود: کلاهبرداران با فروش سکه های تقلبی در دزفول افزون بر چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده اند.

وی گفت: این کلاه برداران با ارسال پیامک به نقاط مختلف کشور افرادی را برای فروش این سکه های تقلبی به دزفول کشانده که در این راستا و برای جلوگیری از این اقدامات ، نیروی انتظامی دزفول چندین باند را منهدم کرده و همچنان عملیات های مختلفی جهت منهدم کردن دیگر باندهای کلاه برداری در حال انجام است.

فرمانده نیروی انتظامی دزفول با اظهار خرسندی از کاهش تلفات رانندگی در شش ماه نخست سال جاری نسبت به سال گذشته گفت: از شهروندان تقاضا داریم تا نیروی انتظامی را یاری رسانند تا افراد متخلف در رانندگی به سوی فرهنگ انضباط سوق یابند.

وی به انهدام ۱۵ باند خلافکار در شش ماه نخست سال جاری اشاره کرد و گفت: این آمار بالاست و براین اساس ،نیروی انتظامی دزفول توانسته در هر ماه بیش از دو باند را منهدم کند.

این فرمانده با اشاره به شعار ناجا در هفته نیروی انتظامی مبنی بر سرمایه اجتماعی اساس کار ماست اظهار داشت: گشت های نیروی انتظامی بصورت محسوس و غیر محسوس مناطق مختلف شهر بویژه مناطقی که سرقت در آنها بیشتر است را کنترل می کنند.

سرهنگ نادبی زاده در ادامه با اشاره به وظایف و عملکرد نیروی انتظامی در شش ماه نخست سال جاری گفت: نیروی انتظامی ۲۰ هزار خدمت را برای مردم انجام می دهد که امید است بتوانیم در راستای اهداف و فرمایشات مقام معظم رهبری گام های موثر و خوبی برداریم.

۷۲۷۹/۶۴۲

انتهای پیام /*


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.