۲۰ هزار قطعه موسیقی

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از جام جم آنلاین در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

جام جم آنلاین: به نقل از رئیس مرکز موسیقی و سرود صدا و سیما، هم‌اکنون برای راه‌اندازی شبکه موسیقی حدود ۲۰ هزار قطعه موسیقی در گونه‌‌های مختلف آماده شده است.

به گزارش تفسیری فارس، حسین تقی‌پور درباره راه‌اندازی شبکه تلویزیونی موسیقی اظهار کرد: هر سازمانی جای ما بود این شبکه را راه‌‌اندازی می‌کرد. ما برای راه‌اندازی این شبکه حدود ۲۰ هزار قطعه موسیقی در گونه‌‌های مختلف آماده داریم.

او درباره این‌که رادیو هم دارای آرشیو مناسبی در حوزه موسیقی کشور است، افزود: پیش از سال ۷۲ نزدیک به ۵۰ هزار قطعه موسیقی داشتیم که اگر این آرشیوها با یکدیگر آمیخته شود، خوب است.

مدیر مرکز موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما پیرامون مشکلات به وجود آمده در خصوص ارکستر ملی ایران تصریح کرد: اعضای این ارکستر کلی خون دل خورد‌ه‌اند تا افراد را گرد هم جمع و یک ارکستر درست کنند. الان باید بیایند ببینند مطالبات اینها چیست.

او یادآور شد: ارکستر صدا و سیما به صورت جداگانه کار خود را انجام می‌دهد و همیشه آماده و حاضر است تا در همه شرایط اجرا داشته باشد. ما اعضای جوان این گروه را که پرورش دادیم، براحتی از دست نمی‌دهیم.

تقی‌پور در پاسخ به این سوال که آیا تمایلی برای گسترش گروه ارکستر سمفونیک صدا و سیما دارید یا خیر، گفت: ما تمایلی به گسترش گروه ارکستر سمفونیک صدا و سیما داریم، اما با محدودیت‌هایی روبه‌رو هستیم.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.