۲۰۲۴ سال سازگاری و فراگیر شدن لپ‌تاپ‌های لمسی

۱۷م دیماه ،

۲۰۲۴ سال سازگاری و فراگیر شدن لپ‌تاپ‌های لمسی

2013 سال سازگاری و فراگیر شدن لپ‌تاپ‌های لمسی

کارشناسان عرصه آی‌سی‌تی معتقدند در سال ۲۰۲۴ شاهد همه‌گیر شدن لپ‌تاپ‌هایی خواهیم بود که با فناوری لمسی سازگار می باشند.

به گزارش راسخون به نقل از فارس، سی نت نوشت : جیم وونگ مدیر عامل شرکت ایسر در این مورد می گوید: در سال آینده میلادی بازار رایانه تحت تاثیر عرضه لپ تاپ های لمسی قرار می گیرد.

به گفته وی، در صورتی که میزان استقبال از ویندوز ۸ بیشتر شود، این رایانه ها هر چه بیشتر جای خود را در دنیای فناوری باز خواهند کرد.

صاحب نظران می گویند تنها ۲۰ دقیقه زمان لازم است تا یک کاربر به استفاده از لپ تاپ های لمسی خو بگیرد و پس از آن چنین کاربری به سختی می تواند خود را لپ تاپ های قدیمی سازگار کند و از صفحه کلید و موشواره استفاده کند.

مدیر ایسر از برنامه های این شرکت برای عرضه گسترده لپ تاپ های لمسی خبر داده و افزوده در حالی که اپل تا به حال با عرضه رایانه های مک بوک در زمینه استفاده از فناوری های تازه پیشتاز بوده، شواهد نشان می دهد این شرکت در زمینه به کارگیری فناوری های لمسی عقب افتاده و به اندازه دیگر رقبا در چنین عرصه ای فعال نیست.

این در حالی است که اپل از سال ۲۰۱۰ تست و بررسی لپ تاپ های لمسی را در دستور کار خود قرار داده، اما موفق نشده در این زمینه به موفقیت خاصی دست یابد. در مقابل فناوری های لمسی آیفون و آی پد پیشرفت خوبی داشته اند.
/۲۷۵۹/


اخبار راسخون / علم و فناوری
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.