۲۱ طرح اب و فاضلاب شهری در مازندران افتتاح می گردد

۱۷ام بهمن ،

ˈمحمد تقی حسین زاده ˈ روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: برای اجرای این طرح ها اعتباری حدود ۲۳۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال هزینه شد.

وی با برشمردن طرحهای این شرکت که در دهه فجرامسال به بهره برداری می رسد اعلام کرد : این پروژه ها شامل حفر و تجهیز ۷حلقه چاه با آبدهی ۲۲۵ لیتر در ثانیه ، احداث خط انتقال آب بطول ۵۲۴۰ متر، اصلاح و توسعه شبکه بطول ۱۹۲ کیلومتر و استاندارد سازی انشعاب ۴۰۷۶ فقره، احداث خط انتقال نیرو بطول ۱۲۵۰ متر ، احداث اطاقک چاه به مساحت ۱۰۵ متر مربع، حصارکشی بطول ۲۴۰ متر، محوطه سازی به مساحت ۱۶۵ متر مربع است .

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران گفت: با افتتاح پروژه های آبرسانی ۲۰۰هزار نفراز مزایای این طرح ها بهره مند می شوند.

وی از نصب و راه اندازی سیستم کنترل از راه دور تأسیسات در شهرهای ساری، محمودآباد ،تنکابن و سوادکوه خبر داد و تصریح کرد:تهیه و نصب سیستم های جامع امور مشترکین ، حسابداری و بی سیم جهت ارتقای خدمات به مشترکین همزمان با دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.

به گفته حسین زاده پروژه های آب رسانی در شهرهای بابل،محمودآباد،نوشهر و چالوس،آمل،قائم شهر،رامسر و کتالم ،سوادکوه ،ساری،تنکابن، سرخرود ،سلمانشهر و کلارآباد، دردهه فجر به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران همچنین از آغاز عملیات اجرایی دو طرح جمع آوری ،تصفیه و دفع بهداشتی فاضلاب درشهرهای قائم شهر وآمل با اعتباری بالغ بر۱۹۲۱میلیارد ریال خبر داد و گفت: با بهره برداری از مدول اول این طرحها ۲۳۹ هزار نفر این شهرستانها تحت پوشش سیستم جمع آوری فاضلاب قرار می گیرند.ک/۳

/۷۳۲۹/۴۰۲

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.