۲+۱ بیشتر شبیه بازی است تا راهکار/صحبت‌های رئیس‌جمهور نشان‌دهنده عدم درک شرایط کشور است

۴ م دیماه ،

سخنگوی جمعیت آبادگران جوان در تشریح جزئیات جلسه اعضای شورای مرکزی این جمعیت،‌ گفت: دو محور اصلی این جلسه یکی “بررسی موضوع انتخابات ریاست جمهوری به ویژه ائتلاف ۱+۲” و دیگری “بررسی صحبت‌های رئیس جمهور در مصاحبه تلویزیونی با شبکه اول سیما” بود.

بیت  الله بدرلو در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران از برگزاری جلسه شورای مرکزی جمعیت آبادگران در شب قبل (۳دی‌ماه) به ریاست «حسن بیادی» دبیر کل جمعیت آبادگران  خبر داد.

وی در تشریح جزئیات جلسه دیشب گفت: دو محور اصلی این جلسه یکی “انتخابات ریاست جمهوری به ویژه ائتلاف ۱+۲” و دیگری بررسی “صحبت‌های رئیس جمهور در مصاحبه تلویزیونی با شبکه اول سیما” بود.

سخنگوی جمعیت آبادگران جوان دربارهٔ بحث پیرامون «ائتلاف ۱+۲» در این جلسه گفت: نظر اعضای شورای مرکزی این بود که متاسفانه برخی از اصولگرایان به صورت قیم‌مآبانه در آستانه هر انتخاباتی بدون توجه به ظرفیت‌های اصولگرایی اقدام به تشکیل ائتلاف می‌کنند که تجربه نشان داده است اینگونه ائتلاف‌ها سبب انشقاق و دو دستگی بین اصولگرایان شده است.

وی با بیان اینکه خروجی این ائتلاف از همین الان کاملا مشخص است، افزود: این ائتلاف با هدف مشخص شدن شاخص‌هایی مثل “محبوبیت”برای انتخاب فرد نهایی صورت می‌گیرد،.

بدرلو در ادامه گفت:‌ اعضای جلسه بر این باور بودند که ائتلاف ۱+۲ بیشتر شبیه بازی است، چراکه براساس شاخص‌هایی که این سه نفر دارند به راحتی از همین الان می‌توان خروجی این ائتلاف را حدس زد.

بدرلو همچنین تاکید کرد: نظر شورای مرکزی در جلسه این بود که اگر قرار است دو نفر از این ائتلاف به نفع نفر سوم کنار روند این را از همین الآن به صورت رسمی اعلام کنند چرا که در غیر این صورت ما باید پروسه‌ای را طی بکنیم که نتیجه آن از هم اکنون مشخص است.

سخنگوی جمعیت آبادگران گفت: نظر اعضای جمعیت این است که براساس “همه ظرفیت‌های اصولگرایی” یک ائتلاف تشکیل شود، که در نهایت فرد انتخاب شده از حمایت‌ همه اصول‌گرایان بهره‌مند باشد.

وی دربارهٔ بررسی محورهای مصاحبه تلویزیونی احمدی‌نژاد، در جلسه اعضای شورای مرکزی گفت: در این جلسه اعضا نهایتا به این نتیجه رسیدند که صحبت‌های رئیس جمهور نشان‌دهنده عدم درک شرایط کشور و مشکلات مردم است.

بدرلو با بیان اینکه تورم و بیکاری دو آفت جدی و اساسی امروز کشور است گفت: دولت به جای رفع موانع و آسیب‌شناسی اقدام به فرافکنی و طرح مسئله غیر کارشناسی می‌کند که واقعا باید دولت را به صورت جدی از این موضوع پرهیز داد.

سخنگوی جمعیت آبادگران گفت: با نگاه واقع بینانه باید اعلام کرد طرح هدفمندی یارانه‌ها یک فرصت تاریخی و جدی برای رشد اقتصادی کشور بود که متاسفانه عملکرد دولت سبب سوخت این فرصت شده است.

وی تاکید کرد: برای طی شدن درست مسیر طرح هدفمندی یارانه‌ها باید یک راهکار کارشناسی و استراتژی اصولی در نظر گرفته شود تا کمترین آسیب به جامعه وارد شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.