۲۵ بهمن ماه، اختتامیه جشنواره وب ایران

۲۱ام بهمن ،

پنجمین جشنواره وب ایران چهارشنبه ۲۵ بهمن با اعلام پایگاه اینترنتی های برتر وب فارسی در سال به کار خود پایان خواهد داد. پنجمین جشنواره وب ایران امسال با حمایت مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارسال اسلامی برگزار می گردد.

جشنواره وب ایران: پنجمین جشنواره وب ایران چهارشنبه ۲۵ بهمن با اعلام پایگاه اینترنتی های برتر وب فارسی در سال به کار خود پایان خواهد داد. پنجمین جشنواره وب ایران امسال با حمایت مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارسال اسلامی برگزار می گردد.

در این دوره از جشنواره وب ایران بیش از ۶۰۰۰ وب پایگاه اینترنتی با یکدیگر به رقابت پرداختند که پایگاه اینترنتی های برتر توسط ۱۳۰ داور که از میان متخصصان این حوزه٬ وبلاگ نویسان و خبرنگاران حوزه فناوری اطلاعات٬ مدیران پایگاه اینترنتی های برتر فارسی انتخاب شده اند. از ملاک های داوری در پنجمین جشنواره وب ایران می تواند به محتوا (Content) ساختار و مسیر (Navigation) طراحی دیداری (Visual Design) کارکرد(Performance) تعامل (Interactivity) تجربه کلی (Overall Experience) اشاره کرد.

کاندیداهای پنجمین جشنواره وب ایران معرفی میشوند

سایت های کاندید در پنجمین جشنواره وب ایران در ۵۸ گروه پس از گذشت ۶ ماه رقابت در روز ۲۲ بهمن ماه سال جاری معرفی می شوند.

جشنواره وب ایران در ۵۸ گروه و در هر گروه ۵ پایگاه اینترنتی را به عنوان کاندید پایگاه اینترنتی برتر سال ۹۱ معرفی خواهد کرد که پایگاه اینترنتی های از میان بیش از ۶۰۰۰ وب پایگاه اینترنتی که در جشنواره وب ایران شرکت کرده اند انتخاب و معرفی می شوند.

اختتامیه پنجمین جشنواره وب ایران در روز چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه در مرکز مطالعات و بهره وری منابع انسانی سازمان مدیریت صنعتی با حضور مدیران وب پایگاه اینترنتی برتر فارسی٬ مدیران پایگاه اینترنتی های کاندیدا و داوران برتر پنجمین جشنواره وب ایران برگزار خواهد شد.

 پوشش زنده این مراسم از طریق آدرس live.iranwebfestival.com برای عموم قابل ملاحظه است.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.