۲۵ پروژه عمرانی در بخش جوکار ملایر افتتاح شد

۱۸ام بهمن ،

به گزارش ایرنا معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر روز چهارشنبه در آیین افتتاح طرح های عمرانی بخش جوکار گفت: شش واحد مسکونی در شهر جوکار و ازندریان و ۲۵ واحد مسکن روستایی با اعتبار پنج هزارو ۱۵۰ میلیون ریال در این بخش تحویل مددجویان کمیته امداد شد.

ˈحسن خیریانپورˈ افزود: ساختمان دهیاری روستایˈده شاکرˈ و همزمان ۱۳ پروژه دهیاری های این بخش با دو میلیارد و ۱۰۹ میلیون ریال نیز به بهره برداری رسید.

وی افتتاح پایگاه اینترنتی WLL‌ تلفن بی سیم و همراه روستایˈکندهلانˈ با اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال و واگذاری ۴۸۰ پورت اینترنت پرسرعت در پنج مرکز شهری و روستایی ملایر با ۹۳۰ میلیون ریال را از دیگر طرح های قابل افتتاح عنوان کرد.

وی ادامه داد: همچنین ساماندهی گلزار شهدای روستایˈحسن آباد قشبلاقˈ با چهار مزار و اعتبار ۱۶۰ میلیون ریال و روستایˈطاسبندیˈ با سه مزار و ۱۲۰ میلیون ریال اعتبار مورد افتتاح قرار گرفت.

خیریانپور از افتتاح نمازخانه مدرسه انقلاب شهر ازندریان با ۷۵۰ میلیون ریال اعتبار و طرح گازرسانی به روستایˈآرته بلاغˈ بخش سامن با ۷۷۸ میلیون ریال اعتبار در این روز خبر داد و گفت: برای انشعاب گاز هر خانوار این روستا، ۱۳۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی همچنین افتتاح آموزشگاه فرش بافی در شهر جوکار را از دیگر پروژه های قابل افتتاح در این بخش دانست و افزود: هم اکنون ۲۲ هنرآموز در حال آموزش دوره های فرش بافی در این آموزشگاه می باشند.

فرماندار ویژه ملایر خاطرنشان کرد: امروز در تداوم انقلاب اسلامی، شاهد توسعه خدمات در دورترین نقاط کشور به خصوص در روستاها هستیم.

خیریانپور دهه فجر را تجلی خدمات دولت و نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: برای تجلی هر چه بیشتر اقتدار و عزت ایران اسلامی، مردم باید حضوری باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشته باشند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر نیز گفت: این نهاد برای آموزش هر یک از هنرآموزان پنج میلیون ریال هزینه می کند و دوره آموزشی آنان نیز سه ماهه است.

ˈعلی کولیوندˈ افزود: امسال ۱۵۰ نفر در سطح شهرستان آموزش فرش بافی را فرا گرفته اند و تاکنون ۹۲ تخته فرش با متراژ ۲۲۵ مترمربع و به ارزش یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال بافته و به فروش رسانده اند.

وی همچنین در خصوص افتتاح واحدهای مسکونی نیز بیان داشت: در هفتمین روز از دهه فجر ۳۸ واحد مسکونی در سطح بخش جوکار و هفت واحد نیز در شهر ازندریان افتتاح و به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد واگذار شد.

کولیوند تصریح کرد: در مجموع، ۹۵ واحد مسکونی در روستاهای این شهرستان در ایام دهه فجر با زیربنای هشت هزارو ۱۲۵ مترمربع و اعتبار ۱۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال افتتاح و به مددجویان واگذار شد.

۷۵۲۸/۵۵۱

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.