۲۶۰ نفر در دوره های بصیرت شرکت می کنند

سردار ˈمحمدرضا میرزاییˈ روز شنبه در مراسم آغاز دومین دوره بصیرت غیرتمرکزی فرماندهی انتظامی استان سمنان افزود: دومین دوره در چهار هفته و هر دوره به مدت پنج روز برگزار می شود و علاوه کلاسهای آموزشی برنامه های جنبی نیز در آن پیش بینی شده است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ارتقای بصیرت گفت: برگزاری دوره های آموزشی بصیرت برای پرسنل نیروهای مسلح با هدف ارتقای بصیرت، اخلاق و عمل به آن در فعالیتها از ضروریات است که در نیروی انتظامی نیز به آن توجه شده است.

میرزایی با اشاره به هفته ناجا و شعار آن که ˈسرمایه اجتماعی اساس اقتدار ماˈ افزود: مردم مهمترین رکن سرمایه اجتماعی ناجا است و خدمت به مردم در راس امور این نیرو قرار دارد.

وی گفت: در این هفته ارتباط بسیار خوبی بین ناجا و مردم از طریق ملاقاتهای عمومی در مساجد، مدارس و … فراهم شد و ناجا در این هفته با پاسخگویی به مردم که هدف ناجا است را تحقق عینی بخشید.

میرزایی کلانتریها و پاسگاههای نیروی انتظامی را مامن مردم دانست و گفت: زمانی مردم افتخار می کردند که پای آنها به کلانتری تاکنون نرسیده اما امروز مردم با مراجعه به این مراکز از مشاوره و خدمات ناجا بهره مند می شوند.

فرمانده انتظامی استان سمنان کاهش حجم تلفات رانندگی در سال جاری و کسب رتبه برتر در کشور، مقابله با سرقت و مواد مخدر را از جمله فعالیتهای گسترده ناجا در استان سمنان برشمرد.ک/۲

۵۹۹/۶۰۸

انتهای پیام /*

Social@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.