۳دستگاه پل عابر پیاده در غرب تهران احداث شد

۲۶فروردین۱۳،

با هدف ایمن بخشی به تردد شهروندان و کاهش خطر تصادف عابران با خودروهای عبوری ۳ دستگاه پل عابر پیاده با در غرب تهران احداث و به بهره برداری رسید.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، ولی نجاتی  ، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اعلام این خبر افزود : به منظور ایمن سازی شبکه بزرگراهی و معابر شهری و جلوگیری از تداخل جریان حرکت وسایل نقلیه عبوری با عابرین پیاده عملیات نصب ۳ دستگاه پل عابر پیاده درسال قبل اجرا و بهره برداری شد.
 
وی با بیان اینکه با نصب پل‌های عابر پیاده عملکرد معابر شهری و بزرگراهی را افزایش می‌دهد افزود: طبق بررسی نقاط اتفاق خیز و با اولویت معابر پرتردد ۳دستگاه پل هوایی عابر پیاده در تقاطع ها و بزرگراههای منطقه نصب شده است.
 
 نجاتی افزود: ترمیم و نگهداری پل های عابر پیاده از دیگر فعالیت های معاونت حمل و نقل و ترافیک همزمان با آغاز سال تازه  است .
 
به گفته وی، رنگ آمیزی ۴۰ دستگاه پل هوایی عابر پیاده، ترمیم، تامین روشنایی و اجرای سه هزار و ۸۱ متر مربع کفپوش بر روی  عرشه پلهای هوایی از اقدامات اجرا شده است.
 
معاون حمل و نقل و ترافیکی شهرداری منطقه ۵ با اشاره به نقش موثر پل های عابر پیاده در تردد های روزانه شهروندان گفت: بر این اساس، نورپردازی وایمن سازی پل های عابر پیاده غرب تهران انجام شد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.