۳سال بمانم پرسپولیس را جهانی میکنم

به گزارش فارس، محمد رویانیان جمعه شب در برنامه ورزش از نگاه ۵ در خصوص شرایط فوتبال ایران عنوان کرد: تیم پرسپولیس در این فصل از چند لحاظ آسیب دید افرادی در داخل و بیرون بودند که مشکلاتی را برای تیم به وجود آوردند همچنین سیستم موجود در فوتبال کارآمدی لازم را ندارد. اتفاقات مختلفی افتاد که باعث شد پرسپولیس در این فصل نتیجه نگیرد.

 
وی افزود: من برای داوران ارزش خاصی قائلم اما در برخی بازی‌ها داوری‌ها سرنوشت را تغییر داد. مدیریت‌های ما نیز مسائلی دارد میزان لابی و ارتباطاتی که وجود دارد باعث بروز مشکلاتی می‌شود.

 
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا از پذیرفتن این سمت پشیمان است همانطور که از ابتدا این موضوع را عنوان کرده بود، خاطرنشان کرد: بله هم‌اکنون هم پشیمان هستم اما اگر بروم نامردی در حق هواداران است آنها امید دارند تا هرچه زودتر در این مدت تیم فصل اینده شکل بگیرد شرایط سختی است و اگر بخواهم در این شرایط تیم را رها کنم نامردی کرده‌ام به همین دلیل صحنه را خالی نمی‌کنم.

رویانیان درباره لیست ۱۰ نفره دنیزلی افزود: در واقع سرمربی پرسپولیس ۱۵ نفر را برای فصل آینده انتخاب کرده بود که ما ۱۰ نفر را اعلام کردیم. امروز به علت ولادت امام جواد نیز با کاظمیان قرارداد بستیم او جوان باشخصیتی است و اگر واقعیت را هم بخواهید جواد در بین لیست ۱۵ نفر دنیزلی بود طبق بررسی‌هایی که انجام دادیم عملکرد فنی کاظمیان در فصل گذشته خوب بود هرچند که به نظر می‌رسید در بازی‌ها خوب ظاهر نمی‌شود.

 
وی درباره اعتراض‌های کاظمیان در برخی مسائل یاداور شد من به تمام بازیکنان گفته‌ام که اگر بازیکنی حرف بزند از تیم خواهد رفت با جواد نیز این صحبت را مطرح کرده‌ام.
 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره وجه تمایز خود با سایر مدیران گفت: من نباید درباره خود صحبت کنم سؤال شما خوب است اما نیاز به زمان هم دارد در واقع من از بالا به پایین افتادم مردم مرا می‌شناسند من رئیس پلیس ۱۱۰ و رئیس راهنمایی و رانندگی بودم افتخار می‌کنم که نوکری مردم را کردم. برایم حضور در باشگاه پرسپولیس هم افتخاری است.

 
وی افزود: مطمئن باشید من اگر ۳ سال در باشگاه پرسپولیس بمانم این باشگاه را جهانی خواهم کرد و به یک باشگاه کاملاً حرفه‌ای تبدیل می‌کنم.
 

رویانیان در پاسخ به سؤال مجری مبنی براینکه کاشانی نیز این صحبت‌ها را مطرح می‌کرد، تصریح کرد‌: من همین‌جا می‌گویم که کاشانی از من بهتر است. تلاشم این است که بتوانم باشگاه را جهانی کنم ما نتیجه‌گرا نیستیم می‌خواهیم کاری کنیم که محتاج پول دولت نباشیم و کاملاً خودکفا عمل کنیم برخی‌ها می‌گویند پشتش به کوه است این حرفها درست نیست من اگر با یک برند خارجی قرارداد می‌بندم این نشان از ارتباط قوی من است و نفوذی که در خارج از کشور دارم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره سقف قرارداد عنوان کرد: متأسفانه در پرسپولیس و استقلال نمی‌توان تیم جوانی را بست من یا باید بهترین جوانان را دور یکدیگر جمع کنم که مطمئناً نمی‌توانیم در یک سال نتیجه بگیریم اما قول می‌دهم پس از ۳ سال این کار را انجام دهم و یا باید بازیکنان پرستاره را به تیم بیاورم که این هنر نیست.

رویانیان درباره اینکه عنوان کرده بود تیم پرسپولیس را کهکشانی خواهد بست، گفت: من زمانی با فتح‌الله‌زاده دوبار کری خواندم. حق پرسپولیس است که بازیکنان قوی داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه علی کریمی در طول فصل حواشی برای این تیم به وجود آورد، گفت: چه کسی می‌گوید کریمی را نمی‌توان کنترل کرد من با او صحبت کردم و دنیزلی نیز دو بار در جده و ترکیه با او جلسه داشته و خود دنیزلی با قاطعیت عنوان کرد کریمی به تیم اضافه شود مردم خود تمام مسائل را می‌فهمند من زمانی که برای تیم تصمیم می‌گیرم قاطعانه و برای مصلحت پرسپولیس تصمیم می‌گیرم و یقین دارم مردم هم این را متوجه می‌شوند.

رویانیان با اشاره به اینکه پیشکسوتان پرسپولیس نتایج فصل اخیر سرخ‌پوشان را ضعیف عنوان کرده‌اند، یادآور شد: یک بچه هم می‌فهمد پرسپولیس خوب نتیجه نگرفته نیازی ندارد. باید همه دست به دست هم دهیم و برای پیشرفت تیم به یکدیگر کمک کنیم. آقایان باید راهکار بدهند. باید بیایند در اتاق مسئول تیم و با او صبحت کنند.

 
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص چند شغله بودنش و امکان عدم رسیدگی به مسائل باشگاه تصریح کرد: نیازی نیست من در کنار تیم باشم مسائل تیم را دنبال می‌کنم و اگر مشکلی بود آن را برطرف می‌کنم برای کار شخصی خود به سفرهای خارجی نمی‌روم بلکه با هیئت دولت و یا کارهای دیگر به سفر می‌روم.

 
وی در مورد دخالت‌های خود در کارهای تیم یادآور شد: مطمئن باشید که من در ریز کارهای تیم دخالت می‌کنم حتی به استوک بازیکنان هم من کار خواهم داشت و دخالت می‌کنم تا شرایط تیم به خوبی کنترل شود.

 
رویانیان در پایان در باره جذب بازیکنان گفت: من با خلعتبری صحبت کردم اما با مارادونا هیچ صحبتی نکردم ۷۰ درصد مسائل حل شده است و فقط ۳۰ درصد باقی مانده که خلعتبری گفته باید فکر کند اما اگر او به ایران بیاید ۱۰۰ درصد خود را پرسپولیسی می‌داند درباره ادین‌هو نیز باید بگویم که خودم به شخصه صحبت نکردم اما سایر دوستان با او مذاکراتی داشته‌اند.


بولتن نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.