۳ قلوهایی که در طی پنج سال به دنیا آمدند! + تصویر

گردآوری توسط گروه تفریحات و سرگرمی ممتازنیوز

یک خانواده انگلیسی صاحب سه فرزند سه قلو شده اند که در طول پنج سال به دنیا آمده اند.

دختر این خانواده پنج سال دیرتر از برادرانش به دنیا آمده است. “نیکلا” و “کوین برایتی” مادر و پدر این خانواده به مدت ۱۵ سال تحت درمان ناباروری قرار داشتند.

آنها برای فرزند دار شدن به شیوه لقاح خارج رحمی متوسل شده و ۲۰ هزار پوند برای جنین سه قلوی خود هزینه کردند. آنها می گویند: کسی باور نمی کند که فرزندان ما که طی پنج سال به دنیا آمده اند، سه قلو هستند.

به گفته مادر خانواده، جیمز و دنیل پسران خانواده منتظر تولد خواهر دوقلوی خود بوده و اکنون به خوبی از او مراقبت می کنند.

این خانواده در وسبچ کمبریج شایر زندگی می کنند . “نیکلا” مادر این خانواده در سن ۱۵ سالگی تحت درمان پریتونیت قرار می گیرد و پزشکان به او می گویند لوله فالوپ وی بر اثر این بیماری دچار آسیب دیدگی جدی شده است. این بیماری در نوجوانی موجب شد تا وی توان باروری طبیعی خود را از دست بدهد و لقاح خارج رحمی تنها راه برای مادر شدن وی بود.

3 قلوهایی که در طی پنج سال به دنیا آمدند! + تصویر
نخستین درمان IVF آنها با شکست مواجه شد اما در دومین درمان ۱۴ تخمک ایجاد شد که هشت عدد از آن ها بارور شده که دو عدد از آنها در رحم مادر قرار داده شد. شش سلول بارور شده نیز در فریزر منجمد شد.

دو هفته پس از لقاح جنین در رحم مادر شکل گرفت. دوقلوی نخست خانواده در نوامبر ۲۰۰۸ به دنیا آمدند. فوریه ۲۰۲۲ این خانواده سومین درمان IVF خود انجام داد که طی آن یکی دیگر از آن سلول های بارور منجمد پس از آماده سازی در رحم مادر قرار گرفته و سومین فرزند که یک دختر است به دنیا آمد.


ایران -موبایل-کامپیوتر-آموزشی-فرهنگی-تفریحی-سرگرمی-فال
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.