۳ Galaxy S پرفروش‌ترین گوشی پایتخت

۱۰م دیماه ، موبنا- فروشندگان گوشی‌های سامسونگ معتقدند ۳ Galaxy Sاین برند با وجود قیمت بالای یک میلیون تومانی در لیست پرفروش ترین‌های این برند قرار دارد.

باوجود قیمت یک میلیون و ۸۰۷ هزار تومانی، گوشی گلکسی اس ۳ این مدل با استقبال چشمگیری از سوی مشتریان روبرو شده است.

برخورداری از امکانات بالای این گوشی هوشمند سبب شده تا مشتریان با وجود گرانی آن ، همچنان به خرید این مدل سامسونگ بپردازند.

استقبال از گوشی ۳ Galaxy S سامسونگ در حالی است که این افزایش تقاضا تنها در ایران خلاصه نمی شود چرا که شرکت تی‌موبایل نیز اعلام کرده که گلکسی۳ Galaxy S در رده پرفروش ترین گوشی هایی قرار دارد که تاکنون این شرکت به فروش رسانده است.

گوشی گلکسی اس۳ (Galaxy S III) یک گوشی هوشمند آندرویدی است که اواخر زمستان سال قبل توسط شرکت سامسونگ در لندن معرفی شد.

این گوشی در دو رنگ سفید مرمری و آبی، به همراه تعداد بسیاری از ویژگی‌های نرم‌افزاری و لوازم سخت‌افزاری، قابل دسترس است.

این گوشی سامسونگ که با ظرفیت های ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه ‌شده دارای امکانات سخت‌افزاری همچون پردازنده چهار هسته ای ۱.۴ گیگاهرتزی و رم یک گیگابایتی است.
گوشی گلکسی اس۳ به طور پیش‌فرض با نسخه ۴٬۰٬۴ اندروید عرضه شده و چندی بعد به نسخه بالاتر ارتقا یافت.

از امکانات کلیدی این گوشی پرفروش و تازه سامسونگ می توان به صفحه نمایش لمسی خازنی ۴٫۸ اینچ Super AMOLED با وضوح ۷۲۰ در ۱۲۸۰)HD پیکسل) و ۱۶ میلیون رنگ و پوشش Gorilla، نسخه ۴٫۰٫۴ آندروید با منوی Touchwiz، پردازنده چهارهسته ای ۱٫۴GHZ Cortex-A9 اشاره کرد.

GPS با A-GPS ،‌ پشتیبانی GLONASS ،‌ قطب نمای دیجیتال، حافظه داخلی ۱۶/۳۲/۶۴GB ، محل کارت حافظه MicroSD، شتاب سنج ، ژیروسکوپ و حسگر Proximity، سوکت صوتی استاندارد ۳٫۵ میلیمتری، پورت MicroUSB با USB Host و پشتیبانی خروجی تلویزیون (MHL ، (۱۰۸۰P ، نسخه ۴٫۰ بلوتوث استریو، رادیو FM با RDS، کیفیت صوتی عالی، ویرایشگر مستندات و پشتیبانی گسترده از فایل های صوتی و تصویری از امکانات این گوشی به شمار می‌آید.

IT Iran
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.