۳۰ هزار روسی آواره شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شینهوا، دولت آذربایجان امروز سه شنبه دومین کاروان امدادی خود را به سیل زدگان منطقه “کراسنادرسکی کرای” در جنوب روسیه اعزام کرد.

کمکهای ارسالی شامل ۲۲ خودروی نقلیه حامل آب نوشیدنی، بسته های بهداشتی، پیراهن برای زنان و کودکان است و امروز چهارشنبه به سیل زدگان روسی رسید.

اولین کاروان امدادی هشتم جولای به روسیه اعزام شد که شامل ۲۲ خودروی نقلیه بود. همچنین در این تاریخ ۳۸ امدادگر برای کمک به سیل زدگان وارد روسیه شدند.

پوتین رئیس جمهوری روسیه بعد از ظهر شنبه گذشته برای بازدید از مناطق سیل زده به کراسنادرسکی کرای پرواز کرد.

شبکه های تلویزیونی دولت روسیه نشان دادند که ساکنان با پوشیدن لباس های بارانی در بیرون از منازل خود ایستاده و منتظر رسیدن تیم های امداد و نجات بودند.

ریانوستی نیز در همین رابطه می نویسد: هم اکنون ۳۲۰ نفر از سیل زدگان نیازمند کمک های پزشکی هستند و ۱۰۴ نفر از آنها باید برای معالجه در بیمارستان بستری شوند.

وزارت کشور روسیه همچنین از بستری شدن دهها نفر در بیمارستان ها در پی بارش سیل در این کشور خبر می دهند.

راشاتودی به نقل از شاهدان نوشت: در پی افتادن کابل های برق در آب، پنج نفر در شهر گلنجیک دچار برق شدگی شدند.

وزش طوفان سهمگین در منطقه کراسنودار و بارش بیش از نیمی از ظرفیت بارندگی سالیانه این منطقه در ۲ روز گذشته علت جاری شدن سیل عنوان شده است.

این رسانه چینی در خبری دیگر به نقل از وزارت کشور روسیه نوشت : آمار تلفات بارش باران های موسمی و سیل در جنوب روسیه به بیش از ۱۷۲ نفر رسید.

همچنین گفته می شود که ۳۰ هزار تحت تاثیر جاری شدن سیل در جنوب روسیه قرار گرفته و آواره شدند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.