۳۰۰ میلیارد ریال برای ایمن سازی نقاط پرحادثه در گلستان نیاز است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۱۳م آبان ۹۱،

سرپرست مدیریت راهداری راه و شهرسازی گلستان با بیان این که تاکنون عملیات ایمن سازی ۲۰نقطه اتفاق خیز استان انجام شده گفت: ۳۰۰ میلیارد ریال برای ایمن سازی نقاط پرحادثه در گلستان نیاز است.

 
 
به گزارش تفسیری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از پایگاه خبری پلیس، “غلامعلی بارانی” با اعلام این خبر افزود: تاکنون عملیات ایمن سازی این ۲۰ نقطه اتفاق خیز با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال انجام گرفته و برای نقاط باقی مانده شناسایی شده اعتباری معادل ۳۰۰ میلیارد ریال نیاز است.
 
وی ادامه داد: شیوه استفاده کاربران برخی از راه ها را پرحادثه ساخته به طوری که هم اینک ۱۱۲ نقطه پرحادثه شامل ۳۰ مقطع و ۸۲ نقطه در استان شناسایی شده است.
 
بارانی به این مسأله اعتقاد دارد که اگرچه درجه راه و علایم راهنمایی و اخطاری در افزایش ضریب ایمنی راه ها بسیار موثر است اما نوع استفاده از راه ها از سوی کاربران و رعایت ضوابط و قوانین راهنمایی و رانندگی نقش تعیین کننده تری از این موارد دارد.
 
این مقام مسئول در راه و شهرسازی گلستان گفت: ماهیت کشاورزی منطقه و تردد ادوات کشاورزی سبب شده که قریب به اتفاق راه های روستایی استان درجه یک تعریف شده اند.
 
بارانی می افزاید: تغییر کاربری راه های روستایی به راه اصلی یکی از اقدامات ارتقای راه هاست که مطابق قوانین و اعتبارت تخصیصی در دست اجراست./ل
 
 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.