۳۴ گروه در خراسان رضوی در حال عملیات امداد در سیلاب هستند

‘محمد قاسمی’ عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این گروهها از صبح امروز در شهرستانهای تربت حیدریه، خواف، چناران، رشتخوار، فریمان و میامی درگیر حادثه سیلاب هستند.

وی گفت: وقوع این سیلابها تاکنون تلفات جانی نداشته اند.

او اظهارداشت: هم اکنون هشت گروه عملیاتی در شهرستان رشتخوار، دو گروه عملیاتی در خواف و شش گروه عملیاتی در مشهد، فریمان و چناران مستقر و در حال امدادرسانی هستند.

وی گفت: از صبح امروز در رشتخوار شدت سیلاب را داشتیم بطوری که ۱۱ روستای این شهرستان همچنان درگیر سیلاب هستند و بیش از ۳۰۰ نفر تاکنون دچار حادثه شده اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی افزود: فریمان و میامی نیز درخواست اعزام بالگرد برای امدادرسانی داشته اند که یک فروند بالگرد به این منطقه اعزام شده است.

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته نیز شهرستانهای تایباد، تربت حیدریه، رشتخوار، مشهد و چناران درگیر سیل بودند که در مناطق باخرز، زاوه و مه ولات، سرآسیاب و شیرحصار شدت سیلاب زیاد بود اما تلفات جانی نداشته ایم و صرفا خسارت مالی بر جای مانده است.

معاون جمعیت هلال احمر خراسان رضوی افزود: علاوه گروههای جستجو و نجات، گروههای پیشرو و پشتیبان نیز برای انجام ماموریتهای خود در کنار سایر تیمهای امداد اقدام به خدمت رسانی می کنند.

وی اظهار داشت: دیروز ۱۶۴ نفر نیروهای عملیاتی هلال احمر استان در قالب ۱۸ تیم عملیاتی امدادرسانی کرده و امروز هم ۱۶ تیم دیگر به این شمار افزوده شده است.ک/۳

۷۴۹۶/۶۶۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۸۱۹۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.