۴حرکت برای کوچک کردن پهلوها

۳۰اردیبهشت،

تجمع چربی های اضافه اطراف شکم و پهلوها مشکل رایجی است که به سبب تغییر سبک زندگی و کاهش فعالیت و تحرک بدنی بسیار ها با آن مواجهه اند اما نگران نباشید کافی است برنامه ورزشی زیر را به صورت مرتب انجام دهید تا پس از ۱ ماه نتیجه آن را ببینید.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛‌ پاروزدن: روی زمین بنشینید طوری که کف پاها کاملا روی زمین و زانوها خم باشند. کش ورزشی با دو دست بگیرید و جلوی قفسه سینه نگه دارید دست ها را کشیده و کمی بازتر از عرض شانه ها باشند بدون آنکه وضعیت اولیه را به هم بزنید بدن را ۴۵ درجه سمت عقب ببرید. در این حالت ساق ها باید کاملا در موازات زمین قرار بگیرد. این حرکت را ۲۰ مرتبه انجام دهید.

حرکت هواپیمایی: روی پای راست بایستید و زانوها را کمی خم کنید پای چپ را به سمت خارج بکشید تا حدی که فقط نوک انگشتان پای چپ روی زمین قرار بگیرند ماهیچه های شکم را منقبض کنید و نیم تنه ی بالایی را ۴۵ درجه به سمت جلو خم کنید. کمر باید کاملا صاف باشد دست ها را به سمت خارج و بالا بکشید تا در امتداد شانه ها قرار بگیرند کف دست ها باید به سمت زمین باشند( درست مانند زمین حرکت هواپیمایی دوران کودکی) این حرکت را ۳۰ ثانیه انجام دهید پس پاها را عوض کنید و با پای دیگر این حرکت را تکرار کنید.

حرکت رنگین کمان: بایستید و پاها را به اندازه عرض لگن باز کنید یک وزنه سبک را با دو دست بگیرید و در راستای لگن نگه دارید. زانوها را خم کنید و بدن را پایین بیاورید و همزمان وزنه را به سمت راست حرکت دهید.

ماهیچه های شکم را منقبض کنید و دست ها را کاملا بکشید و سپس به سمت بالا بیاورید ویک حرکت نیم دایره ای انجام دهید. این حرکت را با سرعت و پشت سرهم بروی دو طرف چپ و راست پهلوها انجام دهید.

این حرکت را ۳۰ ثانیه انجام دهید پس سروقت حرکت دیگری بروید.

حرکت وزنه به کنار: بایستید و پاها را بیشتر از عرض شانه ها بازکنید نوک انگشتان را به سمت خارج و با زاویه ی ۴۵ درجه نسبت به ساق ها قرار دهید.
دست ها را کاملا کشیده و تا قفسه سینه باز کنید حالت وزنه را باید به موازات زمین قرار دهید ماهیچه های شکم را منقبض کنید و بدون تغییر حالت بدن را خم کنید و پس به سمت پایین بیاورید.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.