۴ نکته ساده خانگی برای بسیارزیبایی طبیعی

منتشر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای مطلب

 زیبایی پوست، نیاز iبه مراقبت های ساده و روزانه دارد و با ۴ اصل زیر امکان پذیر می گردد:
۱- دوش گرفتن روزانه:
اگر روزتان را با دوش گرفتن آغاز نمایید، هم iبه شادابی پوستتان کمک می نماید و هم سبب شادابی شما در روز می گردد. دوش گرفتن امر مهمی برای سلامت و شادابی و طراوت شما است. سعی نمایید از روغن های معطری مانند؛ گریپ فروت و اسطوخودوس iبه عنوان مواد معطر برای پوستتان و ایجاد نیروی تسکین دهنده در بدنتان استفاده نمایید.
۲- مراقبت از پوست:
شما باید برنامه ای روزانه برای پاکسازی و مرطوب نمودن پوستتان داشته باشید. همچنین برای پاک نمودن آرایشتان حتما از شیرپاک کن مناسب استفاده نمایید. استفاده از کرم ها و لوازم آرایشی مناسب با پوستتان نیز امر مهمی برای نگهداری پوست شما iبه حساب می آید.
۳- مراقبت از مو:
موهای خود را حداقل یک بار در هر ۲ یا ۳ روز، باید iبه طور کامل بشویید تا پوست سرتان تمیز بماند. از شامپویی متناسب با موی خود استفاده نمایید و از مصرف بیجای ژل، ماسک و یا واکس های مو بپرهیزید. استفاده از این مواد، کیفیت موهای شما را پایین آورده و سبب ریزش مو می گردد.
۴- انتخاب نحوه آرایش صورت:
استفاده از ته آرایش کمی برای عوض شدن رنگ و رو در خانم ها، برای آن دسته از اشخاصی که iبه استفاده از مواد آرایشی iبه طور روزانه عادت دارند، مناسب ترین گزینه است. آرایش های غلیظ مناسب مراسم و مهمانی های خاص است و اگر iبه طور روزانه از مقادیر بسیاری مواد آرایشی استفاده شود، خطری جدی برای پوست iبه حساب می آید و مانع تنفس مناسب پوست می گردد. البته استفاده روزانه از کرم های ضد آفتاب، برای خارج از منزل امری ضروری برای حفاظت از پوست شما می باشد.
در آخر…
مهم ترین نکته، انتخاب تغذیه روزانه مناسب و سالم و داشن خواب کافی است. سرمایه گذاری بر روی این دو عامل، سبب ماندگاری سلامت و بسیارزیبایی شما خواهد بود. همچنین داشتن اخلاق خوب و اعتماد iبه نفس، iبه جذابیت و بسیارزیبایی شما می افزاید.

قدس آنلاین

مهارتهای زندگی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.