۴ کشته و مجروح بر اثر واژگونی مینی‌بوس

۱۸اردیبهشت،

به دنبال واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس بنز در محور بجنورد ـ اسفراین، بلافاصله نیروهای امدادی و پلیس راه بجنورد در محل اتفاق حاضر شدند.

غلامحسین علی‌حسین‌زاده اظهار کرد: به دنبال واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس بنز در محور بجنورد ـ اسفراین، بلافاصله نیروهای امدادی و پلیس راه بجنورد در محل اتفاق حاضر شدند.

وی تصریح کرد: در این اتفاق، یکی از سرنشینان مینی‌بوس به هویت «نظرعلی.ی» ۸۰ ساله بر اثر شدت جراحات وارده ناشی از واژگونی در دم فوت و سه نفر دیگر نیز به شدت مجروح شدند.

رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: کارشناسان سبب این اتفاق را بی‌احتیاطی از جانب راننده مینی‌ بوس به سبب عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کردند.

وی افزود: مسافران و رانندگان با توجه به مسافت بسیار بعضی از استان‌ها و به خصوص شهرستان‌ها از رانندگی طولانی مدت اجتناب نمایند چرا که سبب خستگی و خواب آلودگی می‌شود.

علی‌حسین‌زاده با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان، گفت: رانندگان با توجه به دو طرفه بودن محورهای مواصلاتی «بجنورد به جنگل گلستان» و «بجنورد به اسفراین»، حتی‌الامکان با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.