۴۲۰ هکتاز زمین در حال واگذاری به دانشگاه آزاد

۲۶اردیبهشت،

154-10.jpg

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: علیرغم تحریم‌ها و افزایش قیمت‌ها، پروژه‌های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی در حال حاضر وضعیت مناسبی در کشور دارند.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، حمید عباسی در شورای عمرانی منطقه ۶ (استان خوزستان) دانشگاه آزاد اسلامی که با حضور مدیران کل طرح‌های عمرانی و املاک و مستغلات، روسا و معاونین عمرانی واحدهای دانشگاهی استان خوزستان برگزار شد، افزود: پیشرفت پروژه‌های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی در سال به نسبت سال قبل از آن (۱۳۹۰ ) حدود ۱۸٫۵ درصد رشد داشته است.

وی پروژه‌های عمرانی آماده تحویل را ۴۸۰ هزار متر مربع و همچنین پروژه‌های تحویل شده را حدود ۴۳۸ هزار متر مربع اعلام کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در افزایش دریافت سند قطعی املاک و زمین‌ها، افزایش خرید زمین نیز در سال ۹۱ رشد قابل توجهی داشته است.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه ۴۲۰ هکتار زمین در شهرهای مختلف کشور در حال واگذاری به دانشگاه آزاد اسلامی است، گفت: در سال قبل (۹۱ ) ۱۲۴ هزار متر مربع مجوز ساخت به واحدهای دانشگاهی داده شده است.

عباسی میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۹۱ را حدود ۳۲ درصد اعلام کرد.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی در خاتمه سخنان خود با اشاره به انتخابات پیشرو، ضمن دعوت از روسا و معاونین در جهت مشارکت گسترده در این دوره از انتخابات، ولی فقیه و تمسک به فرامین ایشان را تنها نسخه نجات کشور از مشکلات دانست.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.