۵۱ کشته و زخمی در انفجار دمشق

۱۴م دیماه ،

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه، این انفجار تروریستی در پمپ بنزین قاسیون نزدیک بیمارستان حامیش در منطقه برزه رخ داد.
خودروهایی که در این پمپ بنزین در حال سوختگیری بودند بر اثر انفجار طعمه حریق شدند.
مأموران آتش نشانی، آتش ناشی از انفجار تروریستی را به سرعت مهار کردند .
گفتنی است شبکه تلویزیونی پرس تی وی اعلام کرد در این انفجار یازده نفر کشته و چهل نفر زخمی شدند.

خبر دیگر اینکه شمار بسیاری از اشخاص مسلح تروریست در ژند منطقه در ریف دمشق و ریف حلب در حمله نیروهای ارتش سوریه کشته شدند و تعدادی از انبارهای مهمات و اسلحه و مخفیگاههای آنها نیز منهدم شد .

 شماری از تروریستها نیز در نزدیکی بیمارستان رضوان در دوما در درگیری با نیروهای ارتش سوریه به هلاکت رسیدند که ابو عبد الرحمن معاون رئیس گردان موسوم به گردان فتح از جمله آنهاست.

شمار دیگری از تروریستها نیز در منطقه دیر العصافیر کشته شدند .

درگیری نیروهای ارتش با تروریستها در منطقه حسینیه در ریف  دمشق نیز به کشته شدن شماری از اشخاص مسلح و منهدم شدن یک خمپاره انداز و یک دستگاه خودروی مجهز به تیربار سنگین منجر شد .
نیروهای ارتش سوریه در حلب و اطراف آن نیز به عملیات خود در السفیره ، عویجه ، مسلمیه ، عدنانیه ، عندان ، حیان ، عبطین ، لیرمون ، فردوس ،بستان القصر ادامه دادند و تعدادی مخفیگاههای تروریستها را در رسم العبود در ریف حلب به همراه اشخاص داخل این مخفیگاهها و مهمات و اسلحه و چهار  دستگاه خودرو به طور کامل منهدم کردند .

در داخل شهر حلب نیز نیروهای ارتش با تعقیب تروریستها تعدادی از آنها را کشتند و مخفیگاهها و مقرهای آنها را در منطقه فردوس ، بستان القصر و لیرمون منهدم کردند .


IRIBNews RSS TopNews
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.