۵۲۷ اثر نمایشی به دبیرخانه جشنواره تئاتر تک نفره رسید

سینما و تلویزیون > تئاتر
طبق اعلام دبیرخانه سومین جشنواره سراسری تئاتر تک نفره ۵۲۷ اثر نمایشی در بخش صحنه‌ای به دبیرخانه این جشنواره رسید.

به گزارش همشهری آنلاین، فراخوان سومین جشنواره سراسری تئاتر تک نفره بعد از یکبار تمدید در تاریخ ۱۵ مهر ماه پایان یافت و در مجموع در بخش صحنه‌ای این جشنواره ۵۲۷ اثر نمایشی برای بررسی به اعضای هیات انتخاب تحویل داده شد.

عبدالحی شماسی، علی اصغر دشتی و علیرضا دریابیگی به عنوان اعضای هیات انتخاب این جشنواره انتخاب شده‌اند و نتایج انتخاب آثار تا تاریخ ۱۵ آبان به شرکت کنندگان اعلام می‌شود.

سومین جشنواره سراسری تئاتر “تک نفره” با حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری اداره کل هنرهای نمایشی، با هدف کشف و شناخت استعدادهای برتر، توجه ویژه به بازیگر به عنوان اصلی‌ترین رکن نمایش، تولید آثار کیفی با حجم و ابعاد کوچک و تولید آثار متناسب با اجرا در فضاهای غیرمتعارف، بهمن ماه سال جاری در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

بنا بر فرم فراخوان، متقاضیان در زمینه مسابقه نمایشنامه نویسی تا ۱۱ آذرماه فرصت دارند آثار خود را به فرهنگسرای نیاوران ارسال کنند.

رویکرد مضمونی این جشنواره شامل فرهنگ ایثار و شهادت، بازگشت معنویت برای گذر از بحران‌های مدرن، تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، تحکیم بنیان‌های خانواده و تقویت ارزش‌های اسلامی و انسانی است.

در این دوره، مسابقه تئاتر “تک نفره” در دو بخش نمایش با کلام و بدون کلام (پانتومیم و…)، مسابقه نمایشنامه‌نویسی تک نفره و برپایی کارگاه‌های آموزشی بهمن ماه برگزار می‌شود.


RSS
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.