وضعیت ورزشگاه آزادی هم اکنون برای بازی امروز

در خصوص آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی برای بازی امروز استقلال و پرسپولیس به اطلاع می رساند که هم اکنون ۳ ساعت به آغاز بازی باقی مانده، ورزشگاه آزادی تقریبا تکمیل شده است و فقط ۴ جایگاه خالی از تماشاگر است.

https://momtaznews.com/wp-content/uploads/2019/05/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%88%D9%85+%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF%DB%8C.jpg

شایان ذکر است حدود ۲ ساعت قبل بود که درب‌های شرقی ورزشگاه آزادی برای ورود، باز شد و خیلی زود جایگاهها پر شد.

* خطوط چمن ورزشگاه آزادی شامل طول و عرض و محوطه جریمه رنگ شد تا مهیای بازی امروز شود.
* ناظران حضور گسترده ای در ورزشگاه آزادی دارند و تمام مسائل مربوط به این بازی را یادداشت برداری می کنند.

۱۲:۱۰ – در آن طرف فرهاد مجیدی بیشتر از تمام مربیان پرسپولیس گلزنی کرده و یکی از شاخص ترین چهره های این تیم در تاریخ شهرآورد محسوب می شود.

۱۲:۰۱ –یحیی گل محمدی، افشین پیروانی و کریم باقری که امروز روی نیمکت پرسپولیس خواهند نشست، سابقه گلزنی در دربی را دارند.

۱۱:۵۶ – از اردوی پرسپولیس خبر می‌رسد که پرداختی مدیران این باشگاه به اعضای تیم انجام شده تا این تیم با روحیه بیشتر در دربی به میدان برود. به نظر می رسد میزان این پرداختی ۱۵ درصد بوده است.

۱۱:۴۹ – سیف رئیس مجموعه ورزشی آزادی می‌گوید تنها دلیل اختلال در سامانه بلیت فروشی «کُندی اینترنت» کاربران بوده است و مشکل دیگری وجود نداشته است.

۱۱:۴۱ –  اگر بلیت می‌خواهید باید وایفای داشته باشید! این جمله ای است که مسئول بلیت فروشی می‌گوید، اما گزارش ها از منازل در شهرهای مختلف حاکی از آن است که سایت با اینترنت خانگی هم اختلال دارد و بلیت فروشی تقریبا انجام نمی‌شود.

۱۱:۳۰ – بسیاری از طرفدارانی که موفق به خرید بلیت نشده اند، در اطراف ورزشگاه حضور دارند و با موبایل های خود اقدام به ورود به سامانه بلیت فروشی می کنند اما اغلب آن ها ناکام مانده اند!

۱۱:۲۵ – هم اکنون چیزی حدود ۱۰ هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند که البته بسیاری از طرفداران در سکوها مستقر نیستند. نکته مهم این که امروز حدود ۶۰ هزار بلیت فروخته خواهد شد.

۱۱:۲۰ – دربی ۹۱ یا ۹۲؟ این تقابلی است که از سکوها آغاز شد و حالا به آیدی کارت خبرنگاران نیز رسیده است. در شرایطی که با احتساب بازی سوپرجام، این نودودومین دربی تهران خواهد بود اما سازمان لیگ در کارت خبرنگاری ویژه دربی، از عبارت نودویکم استفاده کرده است.

۱۱:۱۵ – گیت بندی ها از مقابل سالن ۱۲ هزار نفری آغاز شده و تدابیر امنیتی جدی تر از همیشه برای این بازی تدارک دیده شده است.

۱۱:۱۰ – ایران ورزشی، روزنامه ورزشی دولت با تیتر «موج نو» به استقبال شهرآورد رفته و اولین تقابل مجیدی و گل محمدی را به تیتر یک تبدیل کرده است. «موج نو» را البته قدیمی تر ها با دفترهای شعر دهه ۴۰ خورشیدی نیز می‌شناسند.

۱۱:۰۵ – سوژه جالب فعالان شبکه های اجتماعی، پیراهن های دو تیم پرسپولیس و استقلال است که شباهت زیادی به البسه این تیم ها در دهه ۵۰ و ۶۰ دارد.

۱۱:۰۰ – درهای ورزشگاه از ساعاتی قبل باز شده اند و هوادارانی که اغلب از شهرستان های مختلف به تهران آمده‌اند، در استادیوم مستقر هستند.

وضعیت ورزشگاه آزادی در بازی امروز

۵۰۰ دوربین مخفی بر سکوهای ورزشگاه آزادی نصب شده است تا افرادی که به دنبال آشوب هستند شناسایی شوند.

امروز بازار سیاه بلیت فروشی هم در اطراف ورزشگاه آزادی وجود دارد و ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان به تماشاگران که به دنبال بلیت هستند، پیشنهاد می‌شود.

برای ورود به ورزشگاه آزادی سه مرحله بازرسی وجود دارد که در مرحله اول با دستگاه صورت می‌گیرد. یگان ویژه بلیت‌ها را با کد ملی افراد مطابقت می‌دهد و هیچ هواداری بدون بلیت نمی‌تواند وارد شود.

dfb_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy.jpg  اگر می خواهید بیشتر بدانید :سنگین ترین شکست های پرسپولیس و استقلال

dfb_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy.jpg  اگر می خواهید بیشتر بدانید :رتبه جهانی استقلال و پرسپولیس در رنکینگ فیفا

وضعیت ترافیک ورزشگاه آزادی هم اکنون

نیروی انتظامی از استقرار کامل پلیس در ضلع های شرقی و غربی ورزشگاه آزادی که از نقاط حساس ترافیک هستند خبر داد.

سایر نیروهای نیز در ضلع شمال و جاده مخصوص و آزاد راه کرج مستقر هستند و خودروها را به پارکینگ ها هدایت می کنند.

* اغلب پارکینگ‌های ضلع غربی و شرقی ورزشگاه آزادی دارای ظرفیت هستند.

* ترافیک روان مقابل درهای مجموعه ورزشی آزادی حکمفرما است، نیروهای انتظامی و راهنمایی و رانندگی در حالت آماده باش هستند و در قسمت‌های مختلف ورزشگاه آزادی مستقر هستند تا نحوه ورود و خروج تماشاگران را کنترل کنند.

پلیس راهنمایی و رانندگی به دلیل جلوگیری از ایجاد ترافیک نزدیک به ۳۰ کامیون حمل اتومبیل را در اطراف ورزشگاه آزادی قرار داده است تا در صورت لزوم از این کامیون ها برای حمل خودروهای متوقف شده و یا دردسر ساز استفاده نماید.

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2018/10/d0434d4e85c11f55ff2bcb69d9fa01e1.jpg

* روی درب برخی از پارکینگ‌های ورزشگاه آزادی قیمت نوشته نشده و تعدادی از هواداران از قیمت پارکینگ استادیوم گلایه دارند به همین علت تماشاگران خودروهای خود را در اتوبان منتهی به ورزشگاه آزادی به شکل مرتب پارک کرده و بلافاصله خود را به استادیوم می‌رسانند.

وضعیت ترافیک درب ورودی ورزشگاه آزادی

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. اسماعیل:

    چرا خانم ها نمی تونن بازی روازنزدیک ببیننن؟

  2. امید رستمی:

    قیمت بلیط بازی امروز در ورزشگاه آزادی تهران

  3. مومن زاده:

    سلام
    وقت بخیر
    می خواستم بدونم شما ریپورتاژ آگهی(بر اساس محتوای سایت شما) هم در وب سایتتون کار می کنید؟ اگر لطف کنید تعرفه هاش رو اعلام کنید ممنون میشم.
    آی دی تلگرام: telegram.me/avijeh_reportage
    ایمیل: avijeh.reportage@gmail.com
    تلفن: ۳۳۷۷۹۳۸۲-۰۲۱

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.