۸۰نفر از نخبگان دانشگاه شهید بهشتی از تسهیلات نظام وظیفه استفاده کرده اند

۰۵م آذر ،

معاون فرهنگی و امور نخبگان بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اعطای وام مسکن به ۶۸ دانشجوی دانشگاه شهید بهشتی گفت: تاکنون ۸۰نفر از نخبگان این دانشگاه از تسهیلات نظام وظیفه استفاده کرده اند.

به گزارش  گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد ملی نخبگان، دکتر سید حسن حسینی در دیدار شورای معاونین بنیاد ملی نخبگان با اعضای هیات رئیسه دانشگاه شهید بهشتی  با بیان این مطلب که این بنیاد تسهیلات ویژه ای را به اشخاص تحت پوشش خود ارائه می کند، اظهار کرد: تاکنون ۸۰نفر از نخبگان دانشگاه شهید بهشتی از تسهیلات نظام وظیفه استفاده کرده اند.
 
معاون فرهنگی و امور نخبگان بنیاد ملی نخبگان دربارهٔ نحوه اطلاع رسانی ارائه تسهیلات به نخبگان، افزود: دانشگاه شهید بهشتی باید در راستای حمایت های بنیاد ملی نخبگان اطلاع رسانی بیشتری به دانشجویان داشته باشد، کسانی که به جای نظام وظیفه بر پروژه تحقیقاتی کار می کنند، می توانند به پیشرفت کشور کمک کنند.
 
 ***   ۱۱۸ دانشجوی شهید بهشتی تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان قرار دارند
 
وی بیان کرد: در حدود ۱۱۸ نفر از استعدادهای برتر و نخبگانی که تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان قرار دارند، در دانشگاه شهید بهشتی تحصیل می کنند و از تسهیلات این بنیاد استفاده کرده اند که ۹۲ نفر در سطح ۲ و ۲۶ نفر آنها در سطح ۳ بنیاد ملی نخبگان قرار دارند.
 
دکتر حسینی اضافه کرد: از مجموع ۱۱۸ نفر ۶۵ نفر درمقطع کارشناسی، ۳۴ دانشجو کارشناسی ارشد و ۱۹ استعداد برتر و نخبه نیز در مقطع دکتری ادامه تحصیل می دهند.
 
  ***  ۴استاد شهید بهشتی جایزه علامه طباطبایی را دریافت کرده اند
 
معاون فرهنگی و امور نخبگان بنیاد ملی نخبگان دربارهٔ جایزه علامه طباطبایی نیز خاطرنشان کرد: این جایزه به استادان برتر اعطا می گردد که از میان ۴۰ استاد ۴ نفر آنها از اساتید دانشگاه شهید بهشتی بودند.
 
وی با اشاره به اعطای وام مسکن به اشخاص تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان بیان کرد: تاکنون ۶۸ نفر  از ۱۶۵ نفری که نام نویسی کرده اند موفق به دریافت وام ۸۰میلیون تومانی مسکن شده اند.
 
معاون فرهنگی و امور نخبگان بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه ۱۷ مخترع از دانشگاه شهید بهشتی از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان اسفاده می کنند، گفت: این اشخاص موفق به دریافت تسهیلات سطح ۳ این بنیاد شده اند./ع


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.