۸۴۲۸۴ تلفن بانک بهزیستی شد

اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی اعلام کرد، خیرین می توانند از هفته آینده ضمن تماس با شماره تلفن ۸۴۲۸۴ با استفاده از کارت های عضو شتاب کمک های نقدی خود را به سازمان بهزیستی را پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، بدخشان صبح امروز در نشست خبری خود که در سالن کنفرانس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد گفت: توانمند سازی اقتصادی گروه هدف سازمان بهزیستی یکی از عمده فعالیت های این سازمان است.

وی با اشاره به این که برای فعالیت های سازمان بهزیستی در ماه مبارک رمضان و تمامی استان ها کمیته تشکیل شده است اظهار داشت: در استان تهران سه مرکز نارمک، شبیر، و شیرخوارگاه آمنه، با برپایی جشن های ضیافت الهی در خدمت مسئولان، خیرین، هنرمندان و سفیران طلایی سازمان بهزیستی خواهند بود.

معاون مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور به اجرای برنامه های گلریزان در تمامی استان های کشور اشاره کرد و افزود: جشن گلریزان در ۷ شب به صورت کشوری در استان های تهران، مشهد، قزوین،اراک، گیلان، قم، فارس، خراسان رضوی و گلستان به صورت ویژه برگزار خواهد شد و عواید حاصل از این گلریزان برای مسکن گروه هدف سازمان بهزیستی هزینه خواهد شد.

وی با تاکید بر این که برای جمع آوری فطریه نیز سازمان بهزیستی اقداماتی را مورد توجه قرار داده است یادآور شد: در سال ۹۱ ، ۹ و نیم میلیارد تومان از محل جمع آوری فطریه به سازمان بهزیستی اختصاص داده شد.

بدخشان در خصوص راه اندازی تلفن بانک سازمان بهزیستی کشور اظهار داشت: برای اولین بار با همکاری یکی از شرکت های مخابراتی خط تلفن ۵ رقمی ۸۴۲۸۴ به سازمان بهزیستی برای جمع آوری کمک های مردمی اختصاص داده شد تا خیرین با استفاده از کارت های عضو شتاب و با داشتن رمز دوم و شماره کارت خود برای کمک به سازمان بهزیستی اقدام کنند.

معاون مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور به تحویل ۴۰ هزار واحد مسکونی در سال ۹۲ اشاره کرد و اذعان داشت: به شرط تامین اعتبارات مالی سهم آورده و کمک خیرین این ۴۰ هزار واحد تا پایان سال به معلولان و مددجویان خواهان مسکن تحویل داده خواهد شد./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.