۹۰ روز نخست یک مدیر جدید

این کتاب کاربردی و علمی، نقشه راه شما برای پذیرش مسئولیت در ۹۰ روز نخست یک کار جدید است که تاکنون به ۲۷ زبان در دنیا ترجمه شده است.

به گزارش خبرآنلاین، انتشارات سازمان مدیریت صنعتی، کتاب «۹۰ روز نخست یک مدیر» با زیر عنوان «استراتژی‌های کلیدی موفقیت برای مدیران جدید در تمام سطوح سازمانی» نوشته مایکل واتکینز با ترجمه محمدرضا شمشیرگر، علی زارع میرک آباد، امیرحسین قادری منتشر کرد.

«۹۰ روز نخست یک مدیر» کتابی است که بر اساس جابه‌جایی‌های مدیریتی نگاشته شده و به مدیرانی که به هر دلیل در پست جدیدی در سازمان قبلی خود یا سازمان دیگری قرار گرفته‌اند رهنمودهایی پیرامون چگونگی یک شروع موفقیت‌آمیز در سه ماه نخست مدیریت ارائه می‌دهد.

آنطور که روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی گزارش داده، این کتاب، نقشه راهی است برای پذیرش مسئولیت در ۹۰ روز نخست در یک کار جدید. چرا به آن نیاز دارید؟ به دلیل این که «انتقال» یک دوره بحرانی محسوب می‌شود که انحرافات کوچک در اقدامات شما می‌تواند تاثیرات نامناسبی را در نتایج به دنبال داشته باشد. مدیران، صرف‌نظر از سطح سازمانی، در چند ماه نخست در موقعیت جدید خود بسیار آسیب‌پذیرترند، زیرا آگاهی دقیقی از چالش‌هایی که با آنها مواجه خواهند شد و آنچه سبب موفقیت آنان در مواجهه با این چالش‌ها می شود، ندارند.

کتاب در ۱۰ فصل شامل «خودتان را توانمند سازید، سرعت یادگیری‌تان را افزایش دهید، استراتژی را با موقعیت هماهنگ سازید، موفقیت‌های اولیه را حفظ کنید، درباره موفقیت مذاکره کنید، دستیابی به همراستایی، گروه خود را تشکیل دهید، ائتلاف ایجاد کنید، تعادل خود را حفظ کنید و به همه شتاب بدهید» نوشته شده است.

این کتاب برای مدیران جدید در همه سطوح سازمانی مناسب است، از مدیران تازه کار تا آنهایی که به عنوان مدیران ارشد اجرایی مشغول به کار هستند؛ اصول اساسی تسریع فرایند انتقال اثربخش در همه سطوح لحاظ شده است. نویسنده برای نگارش این کتاب با سفر به کشورهای مختلف دنیا، با مدیران ملت‌های گوناگون گفت‌وگو کرد و دانسته‌های مدیریتی‌اش را بر مبنای مشاهداتش در حوزه مدیریت سایر کشورها در این کتاب گنجاند.
 
«واتکینز» دانشیار گروه مدیریت بازرگانی در دانشکده بازرگانی هاروارد است، جایی که در آن پیرامون رهبری و مذاکره به پژوهش می پردازد. مشهورترین اثر این پژوهشگر برجسته مدیریت، کتاب پرفروش بین المللی ۹۰ روز نخست (استراتژی های کلیدی موفقیت برای مدیران در تمامی سطوح) می باشد، که مجله اکونومیست از آن به عنوان “کتاب مقدس جامعه پذیری سازمانی” یاد کرده و تا کنون بیش از ۵۰۰ هزار نسخه از آن در ۲۷ زبان منتشر شده است.

او سابقه تدریس در دانشگاه IMD سوئیس، INSEAD فرانسه، دانشکده بازرگانی هاروارد و دانشگاه دولتی کندی را در پرونده علمی خود دارد. واتکینس طراح برنامه جایزه انتقال شتاب، رهبری سازمانی آینده، توسعه، مذاکره و دیپلماسی سازمانی است. از او کتاب های دیگری در زمینه مدیریت از جمله «۹۰ روز نخست در دولت»، «شکل دادن به بازی»، «حقایقی درباره شروع»، «شگفتی های قابل پیش بینی» و … منتشر شده است.

این کتاب با قیمت ۶۵۰۰تومان منتشر شده است.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.