ABT و آئودی S6 آوانت

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

معرفی AS6-R که برپایه آئودی S6 استیشن ارتقا یافته، یک هدیه ناقابل از طرف ABT به همه آنهایی است که نه بدنبال ظاهر بلکه بدنبال یک تحول اساسی در زیرکاپوت خودرویشان میگردند!

به گزارش ممتاز به نقل از گروه بازار ممتاز نیوز، مثل همیشه کار ABT با کیت کربنی آغاز شده که اطراف ورودی هوای سپر جلو، قاب آینه ها، رکاب ها و باله انتهای سقف را پوشانده اند؛ علاوه بر تغییر قسمت زیرین سپر عقب ABT همچنین در پشت گلگیرهای جلو نیز محفظه کوچکی بعنوان خروجی هوا تعبیه کرده است. اگر خواهان تغییرات بیشتری میباشید ABT نهایت کاری که برای شما انجام می دهد نصب اگزوزهای فولادی ضد زنگ و استفاده از رینگ های ۲۱ اینچی آلومینیومی است.

سری هم به زیر کاپوت بزنیم؛ پیشرانه ۴٫۰ لیتری آئودی S6 با توربوهای دوقلویش درحالت عادی ۴۱۴ اسب بخار قدرت به همراه ۵۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند درحالیکه مهندسان آلمانی ABT توانسته اند با برنامه ریزی مجدد ECU و استفاده از توربوهای تازه، این قدرت و گشتاور را به ترتیب به ۶۰۰ اسب بخار و ۷۵۰ نیوتن متر افزایش دهند. این اعداد تازه سبب شده تا AS6-R با گیربکس هفت سرعته S-tronic رکوردهای زیر را ثبت کند:


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.