AFC: ازبکستان از ایران انتقام گرفت

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارش تفسیریی iبه تحلیل بازی ایران مقابل ازبکستان پرداخت.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی فوتبال ایران در دور برگشت رقابت‌های انتخابی جام جهانی با یک گل در ورزشگاه آزادی مقابل ازبکستان تن iبه شکست داد و شانس رسیدن iبه صدر جدول رده‌بندی را از دست داد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از این شکست در گزارش تفسیریی iبه تحلیل این بازی پرداخت و نوشت که ازبکستان موفق شد انتقام شکست مقابل ایران را بگیرد.

در گزارش تفسیری AFC آمده است: تیم ایران در ابتدا بازی را iبهتر آغاز کرد و بر تیم حریف فشار آورد. در دقیقه هفت اشکان دژاگه پاس عرضی iبه محمد نوری داد، اما ضربه سر او از بالای تیر دروازه‌ iبه خارج رفت.در ادامه حملات بازیکنان ایران ادامه یافت و در دقیقه ۱۱ آندرانیک تیموریان توپ را iبه محمد نوری داد. نوری با شوت خود دروازه‌ ازبکستان را باز کرد، اما کمک داور iبه خاطر دخالت محمد خلعتبری این گل را آفساید اعلام کرد. در دقیقه ۲۲ درگیری بین حیدراف و اشکان دژاگه رخ داد که داور iبه هر دوی آنها کارت زرد نشان داد”.

در ادامه گزارش تفسیری پایگاه اینترنتی کنفدراسیون فوتبال آسیا آمده است:” ازبکستان مالکیت توپ بیشتری نسبت iبه ایران داشت . نوری در ادامه نیمه اول شوتی را راهی دروازه‌ نستروف کرد، اما سنگربان ازبکستان iبه خوبی مانع ضربه هافبک ایران شد و اجازه نداد دروازه‌ اش باز شود. در نیمه دوم کی‌روش ، کریم انصاری فرد را iبه جای محمدرضا خلعتبری iبه بازی فرستاد، این بازیکن تازه وارد در همان لحظات آغازین ورود خود یک ضربه سنگین را راهی دروازه‌ ازبکستان کرد، اما توپ او از کنار دروازه‌ iبه خارج رفت. ازبک‌ها هم خودی نشان دادند و روی ضربه آزاد سرور جبار اف مالک موقعیت شدند. اما توپ او هم از بالای سر هم تیمی‌اش عبور کرد و در آغوش مهدی رحمتی جای گرفت”.

“در دقیقه ۷۲ باکایف روی ارسال بسیارزیبای جباروف گل ارزشمندی را وارد دروازه‌ ایران کرد. ازبکستان می توانست گل دوم را هم iبه ثمر رساند، اما ضربه تورسونف با بی‌دقتی از کنار تیر عمودی iبه خارج رفت . تیم ملی ایران در دقایق پایانی برای فرار از شکست بر روی دروازه‌ ازبکستان فشار آورد. نوری ضربه ای را راهی دروازه‌ ازبکستان کرد. توپ بلوکه شد و در اختیار انصاری فرد قرار گرفت، اما ضربه او از بالای دروازه‌ iبه خارج رفت. در دقایق پایانی نیمه دوم کمک داور گل رضا قوچان نژاد را آفساید اعلام کرد تا بازی با همین نتیجه‌ iبه پایان رسد”.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.