F12 La Revoluzione ؛ حرکت انقلابی منصوری

گردآوری توسط مجله خودرو ممتاز نیوز

فرانکفورت ۲۰۲۴ : حالا دیگر بدون هیچ حرف و حدیث و تعصبی می توان منصوری را بعنوان یکی از برترین ها و حتی برترین برند در دنیای تیونینگ به شمار آورد . منصوری در فرانکفورت نشان داده که فقط متخصص تغییر ظاهر با فیبرکربن نیست و توانایی های انجام کارهای بزرگ را دارد . منصوری در فرانکفورت قدرت و زیبایی را با هم در آمیخته است .

Frankfurt 2013: Mansory F12 La Revoluzione

Frankfurt 2013: Mansory F12 La Revoluzione

منصوری در این نمایشگاه دو شاهکار زیبا و قدرتمند براساس خودروهای ایتالیایی به روی صحنه آورده است . لامبورگینی کربونادو نسخه ی روداستر و فراری F12 La Revoluzione !

کیت بدنه ای که منصوری بر F12 Berlinetta  پوشانده ، سبب شده تا یکی از خاص ترین خودروها شکل بگیرد . اما برای خاص تر کردن این اسب سرکش از پیشرانه ای با قدرت ۱۲۰۰ اسب بخار و گشتاور ۸۹۰ نیوتن متر بهره گرفته شده است تا در نهایت برچسب قیمت  ۱,۳۰۰,۰۰۰  یورویی برروی La Revoluzione بخورد .

منصوری سپرجلوی این محصول را همانند دماغه ی برعکس شده ی خودروهای فرمولا۱ توصیف می کند . دریچه های متعدد نصب شده در این قسمت سبب بهبود هوارسانی به موتور خودرو شده است . تغییرات نرم افزاری در واحد کنترل الکترونیک ، توربوشارژرهای بزرگتر و سیستم اگزوز تازه سبب چنین جهشی در افزایش قدرت شده اند . پس از این تغییرات اسب سرکش منصوری به  شتاب صفر تا صد ۲٫۹ ثانیه ای و حداکثر سرعت ۳۷۰ کیلومتر دست پیدا کرده است . La Revoluzione با رینگ های پنج پره ی تازه ۲۱ اینچی در جلو و ۲۲ اینچی در عقب که با لاستیک های پیرلی پوشیده شده اند در خیابان ها خواهد تازید.

رنگ بدنه Revolution Red به کابین هم نفوذ کرده و در ترکیب با فیبرکربن ، چرم گاو ، آکانتارا و امکانات متعدد دیگر نمایی متفاوت را برای راننده رقم زده است .

 

۲۱

شهریور


mansory-f12-la-revoluzione-9


محمدرضا ریاضی ، همراه با شما در دنیای هیجان انگیز خودرو


مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.