HTC One رسما معرفی شد

ممتازنیوز:

HTC-One (1)

همانطور که انتظار می رفت، شرکت اچ تی سی  در رویداد مطبوعاتی خود از اسمارت فون ONE خود رونمایی کرد که با هم نگاهی می اندازیم به مشخصات و ویژگی های این عضو جدید خانواده اچ تی سی و پرچمدار جدید این شرکت.

اسمارت فون HTC ONE دارای پردازنده چهار هسته ای ۱.۷ گیگاهرتزی اسنپ دراگون ۶۰۰ کوالکام با سی پی یو Krait 300 و جی پی یو ادرنو ۳۲۰ و ۲ گیگابایت رم می باشد. صفحه نمایش آن ۴.۷ اینچی Super LCD 3 فول اچ دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل (چگالی پیکسلی ۴۶۹ppi) و دوربین پشت آن ۴MP التراپیکسل با قابلیت ضبط ویدئو ۱۰۸۰p به همراه گزینه HDR است، دوربینی که دارای قابلیت تصویربرداری مناسب در شرایط نور کم می باشد.

HTC One دارای ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است که البته قابلیت ارتقا آن وجود ندارد. بلوتوت ۴.۰، جی پی اس همراه GLONASS، وای فای ، باتری ۲۳۰۰ mAh و NFC از دیگر ویژگی های این دستگاه می باشد.

سیستم عامل آن اندروید ۴.۱.۲ Jelly Bean است، اما به گفته اچ تی سی اندروید ۴.۲.۲ نیز بزودی برای آن عرضه می شود.

این اسمارت فون اچ تی سی از بدنه ای آلمونیومی ساخته شده و ضخامت آن ۹.۳ میلیمتر می باشد. اسپیکرهای استریو جلو آن نیز می توانند با بلندی ۹۳db صدا پخش کنند که موضوعی قابل توجه است. HTC One در رنگ های مشکی و نقره ای و از ماه مارس در دسترس خواهد بود.

gsmarena


PCWAR.COM | News and Reviews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.