iWatch اپل اکتبر می‌آید

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

این روزها شایعات فراوانی در مورد ساعت مچی هوشمند اپل موسوم به iWatch به گوش می‌رسد و منابع آگاه این بار زمان عرضه این محصول را هم اعلام کرده‌اند.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، بر اساس گزارشی که به نقل از منابع آگاه در مرکز خبری C Technology انتشار یافته است، اولین ساعت مچی هوشمند اپل در اکتبر ۲۰۲۴ به صورت رسمی وارد بازار جهانی می‌شود.
 
این منابع آگاه که جزء مدیران داخلی اپل می باشند، توضیح دادند که شرکت اپل تلاش فراوان می‌کند تا فرآیند تولید ساعت مچی هوشمند خود را آغاز کند.
 
این شرکت هم‌اکنون نمونه اولیه از این ساعت مچی را تولید کرده است و بر اساس خبرهای انتشار یافته، این محصول می‌تواند به صورت بی‌سیم با فاصله یک متری از منبع مربوطه شارژ شود.
 
شرکت اپل برای این ساعت مچی هوشمند باتری ۱۰۰ mAh در نظر گرفته است. در توضیحات مربوط به این دستگاه اعلام شده است که سیستم شارژ بی‌سیم آن تعداد دفعات شارژ کردن در طول روز را نیز کاهش می‌دهد.
 
گفته می‌شود که شرکت اپل قصد دارد اولین مدل از ساعت مچی هوشمند خود را همزمان با مدل بعدی گوشی هوشمند آیفون در اکتبر ۲۰۲۴ روانه بازار کند.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.