” K-Way Motus ” سه چرخه ای برای آینده +عکس

وسیله نقلیه ” K-Way Motus ” یک طرح جالب و متفاوت است که در عین کوچکی حفاظت خوبی را برای سرنشینان به وجود آورده و یک وسیله نقلیه سازگار با محیط زیست نیز به حساب می آید.

به گزارش گروه خواندنی هایممتازنیوز، یکی از مشکلات اصلی در مورد موتور سیکلت بحث مربوط به امنیت این وسایل نقلیه است. در این وسایل نقلیه امنیت زیادی وجود ندارد و در صورت بروز هر گونه برخورد راکبین آن به احتمال زیاد آسیب خواهند دید.

 مشکل دیگری که در مورد موتورسیکلتها وجود دارد این است که این وسایل نقلیه جزء وسایلی به شمار می روند که سهم زیادی را در آلودگی هوا دارند. حال آیا ممکن است که به شیوه ای بتوان این دو مشکل را در مورد طراحی موتور سیکلت حل کرد. به نظر می رسد که پاسخ این مشکلات وسیله نقلیه ” K-Way Motus ” باشد. یک وسیله نقلیه سه چرخه که در حال حاضر از آن تنها چند نمونه تولید شده است.

برای حل مشکل اول طراحان این سه چرخه یک کابین حفاظتی را بر روی این وسیله نصب کرده اند. این پوشش حفاظتی از سرنشینان در جریان تصادفات و همچنین برف و باران حمایت می کند. این پوشش و فضای ایجاد شده توسط آن باعث شده است تا طراحان بتوانند دو صندلی راحت را برای سرنشین های این سه چرخه طراحی کنند.

برای حل مسئله بعدی نیز طراحان به جای سیستم های پیشران عادی که سوختهای فسیلی برای تامین نیروی خودرو بهره می برند از سیستم پیشران الکترونیکی در این سه چرخه استفاده کردند که باعث شده است تا آن از نظر تولید آلودگی در کمترین حد ممکن باشد. این سه چرخه در حال حاضر در حد پیش نمونه است اما می توان امید داشت که در آینده این سه چرخه ها در تعداد زیاد به بازار عرضه شود./ ق پ


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.