زندگی در تورنتو

در این مقاله سعی بر این داریم که هزینه زندگی در تورنتو را به طور کامل و جامع به اطلاع شما برسانیم. همانطور که می‌دانید برای سفر و مهاجرت به هر شهر و کشوری اطلاع از میزان هزینه ی زندگی در شهر مورد نظر بسیار حائز اهمیت می‌باشد. موسسه حقوقی و مهاجرتی کانادایی تراست تمامی اقدامات اقامتی و مهاجرتی را برای شما مشتریان عزیز با بهترین کیفیت ارائه می‌دهد، در ادامه با تراست همراه باشید.

زندگی در تورنتو

شهر تورنتو

در ابتدا باید بدانید شهر تورنتو مرکز استان انتاریو کانادا و پرجمعیت‌ترین شهر کشور کانادا به شمار می‌آید. شهر تورنتو با جمعیت ۲٫۷۳۱٫۵۷۱ نفر در سال ۲۰۱۶ میلادی، به عنوان چهارمین شهر پرجمعیت منطقه ی آمریکای شمالی پس از شهر های بزرگ مکزیکو سیتی، نیویورک و لس آنجلس به شما می‌آید. اطلاع از هزینه زندگی در تورنتو برای افرادی که متقاضی سفر و مهاجرت به این شهر هستند بسیار مهم و کلیدی است.در مورد سرمایه گذاری در تورنتو بیشتر بخوانید.

متوسط هزینه زندگی در تورنتو

هزینه زندگی در تورنتو به طور معمول مشابه هزینه های زندگی در شهر های بزرگ کانادا است. ناگفته نماند که شهر تورنتو یکی از شهر های گران کانادا به حساب می‌آید. همان طور که گفته شد به طور میانگین شهر تورنتو یکی از شهر‌های گران قیمت منطقه ی آمریکای شمالی به شمار می‌آید ولی با این اوصاف، اشخاص مختلف با هر میزان درآمد و سبک زندگی در شهر تورنتو زندگی می‌کنند.

 بر اساس آمار‌های رسمی منتشر شده توسط منابع معتبر و میانگین هزینه زندگی در تورنتو، یک شخص حدودا باید حداقل ۴۰ هزار دلار کانادا در سال درآمد کسب کند تا بتواند به راحتی در شهر تورنتو زندگی کند. هزینه زندگی در تورنتو در دو سال گذشته حدودا ۸۰۰ دلار کانادا افزایش پیدا کرده است و طبق آمار، پیش بینی شده است که در سال آینده هم ۴۰۰ دلار کانادا به هزینه‌ زندگی در تورنتو به صورت ماهیانه اضافه خواهد شد.

هزینه زندگی در تورنتو

هزینه زندگی در تورنتو و هزینه مسکن

یکی از مهم ترین بخش های هزینه زندگی در تورنتو، هزینه ی ملک می‌باشد. باید بدانید که میانگین قیمت خرید خانه تورنتو حدودا ۸۸۳ هزار دلار کانادا است که به صورت میانگین ۱۵ درصد این مبلغ باید به صورت یکجا توسط متقاضی خرید ملک پرداخت شود و مبلغی در حدود ۷۷۲ هزار دلار کانادا شامل وام ۲۵ ساله خواهد شد.

به طور میانگین اقساط وام مملک در شهر تورنتو حدود ۳۶۳۰ دلار کانادا در ماه اعلام شده است. همچنین هزینه ی مورد نیاز برای بیمه مسکن در حدود ۴۵۲ دلار کانادا در ماه محاسبه شده است. در کل هزینه مسکن برای اشخاصی که قصد خرید ملک دارند مبلغی حدود ۴ هزار دلار کانادا در ماه محاسبه گردیده است.

متوسط هزینه ی اجاره ملک یک خوابه در شهر تورنتو در سال ۲۰۱۹ در حدود ۲۳۰۰ دلار کانادا در ماه اعلام شده است. از آنجایی که بیشتر افرادی که صاحب ملک هستند، مستاجرین و افراد متقاضی اجاره ی ملک را ملزم به تهیه بیمه معتبر مسکن می‌کنند، در حدود ۳۵ دلار در هر ماه به هزینه اجاره ملک اضافه خواهد شد. همچنین هزینه اجاره ملک تک خواب در خارج از مرکز شهر توسعه یافته ی تورنتو مبلغی حدود ۱۸۰۰ دلار کانادا در ماه محاسبه گردیده است.

هزینه اجاره ملک سه خوابه در مرکز شهر زیبای تورنتو در حدود ۳۶۰۰ دلار کانادا در ماه و همچنین هزینه اجاره ملک سه خوابه در خارج از مرکز شهر تورنتو مبلغی در حدود ۲۷۰۰ دلار کانادا در ماه اعلام شده است.

هزینه زندگی در تورنتو و هزینه های خوراک

یکی دیگر از بخش های مهم هزینه زندگی در تورنتو، هزینه ی خوراک است. اخیرا استفاده از برنامه‌ها و همچنین اپلیکیشن‌های سفارش غذا در شهر تورنتو بسیار پرطرفدار شده و علاقه مندان بسیار زیادی پیدا کرده است. ساکنان شهر زیبای تورنتو به طور میانگین در حدود ۲۱۵ دلار کانادا در ماه مواد غذایی تهیه می‌کنند و همین‌طور در حدود ۲۸۰ دلار کانادا در ماه صرف رفتن به رستوران های معروف شهر تورنتو و غذا خوردن خارج از خانه می‌کنند.

برخی هزینه های خوراک در شهر تورنتو عبارتند از:

  • یک وعده غذایی برای ناهار با نوشیدنی در منطقه های مختلف تجاری- حدود ۱۷ دلار کانادا
  • وعده غذایی در فست فود های شهر تورنتو – حدود  ۱۰ دلار کانادا           
  • ۵۰۰ گرم سینه یا فیله مرغ تازه – حدود ۷ دلار کانادا    
  • شیر با حجم یک لیتری – حدود ۲٫۷۸ دلار کانادا
  • ۱۲ عدد تخم مرغ بزرگ و تازه – حدود ۴ دلار کانادا      
  • یک کیلو گرم گوجه فرنگی – حدود ۳٫۷۵ دلار کانادا       
  • ۵۰۰ گرم پنیر تازه – حدود ۱۱ دلار کانادا         
  • یک کیلوگرم سیب – حدود ۳٫۸۳ دلار کانادا      
  • یک کیلوگرم سیب زمینی – حدود ۲٫۸۵ دلار کانادا       
  • نان برای دو نفر در یک روز – حدود ۲٫۴۶ دلار کانادا     
هزینه زندگی در تورنتو

هزینه زندگی در تورنتو و هزینه های پوشاک

  • یک عدد شلوار جین – حدود  74 دلار کانادا        
  • لباس تابستانی – حدود  52 دلار کانادا    
  • یک عدد کفش اسپورت – حدود  119 دلار کانادا 
  • یک عدد کفش چرم مردانه – حدود ۱۴۹ دلار کانادا       

هزینه زندگی در تورنتو و هزینه های حمل و نقل

یکی دیگر از اقسام مختلف هزینه زندگی در تورنتو، هزینه ی حمل و نقل است. به طور میانگین شخصی که در شهر زیبای تورنتو زندگی می‌کند با خرید یک اشتراک معتبر یکساله کارت تردد و همچنین ۴ بار استفاده از خدمات سواری مشترک در هر ماه، هزینه ی حدود ۲۵۸ دلار کانادا در ماه بابت حمل و نقل باید بپردازد.

  • یک لیتر بنزین – در حدود ۱٫۲۹ دلار کانادا          
  • بلیط ماهیانه وسایل نقلیه عمومی – در حدود ۱۴۵ دلار کانادا

مهاجرت به تورنتو با موسسه مهاجرتی تراست

تراست بسیار مفتخر است که متخصصان و وکلای مجربی را در تیم خود دارد که در تمامی مراحل مهاجرت همراه شما هستند. همین الان می‌توانید وقت مشاورۀ تخصصی با وکلای حرفه‌ای ما رزرو کنید.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.