NEC مرکز تولید موبایل خود را می‌فروشد

۸فروردین ۱۳،

 

شرکت ژاپنی NEC با شرکت چینی لنوو و چند شرکت دیگر وارد مذاکره شده است تا مرکز تولید تلفن‌های همراه خود را به یکی از آن‌ها واگذار کند.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این طور که منابع آگاه که هنوز نامشان فاش نشده است به خبرگزاری رویترز گزارش دادند، مذاکرات NEC و لنوو در مراحل پیشرفته‌تری به‌سر می‌برد و بر این اساس احتمال می‌رود که به زودی واحد تولید تلفن‌های همراه NEC به لنوو فروخته شود.
 
شرکت NEC چندی پیش با انتشار یافتن بیانیه‌ای به بازار بورس ژاپن اعلام کرد: «ما امیدواریم تغییرات تازه در بازار ایجاد کنیم و به دنبال روش‌های تازهی می‌گردیم تا در بازار جهانی دستگاه‌های موبایلی به صورت رقابتی‌تر حاضر شویم. البته باید گفت که هنوز در این زمینه هیچ تصمیمی اتخاذ نکرده‌ایم».
 
این شرکت که پیش‌تر احتمال داده بود در فصل اول سال جاری میلادی ۵ میلیون دستگاه تلفن‌همراه را به فروش خواهد رساند هم‌اکنون این رقم را به ۳/۴ میلیون دستگاه کاهش داده است.
 
شرکت چینی لنوو هم این روزها تلاش فراوان می‌کند تا واحد تولیدکننده تلفن‌های همراه خود را ارتقا دهد و به همین خاطر دست به خریدهای بزرگ زده است که از جمله آن می‌توان به تصمیم این شرکت برای خرید شرکت بلک‌بری اشاره کرد.

 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.