Nexus X محصول آینده گوگل و موتورولا

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

محصول جدید کمپانی موتورولا و گوگل با نام Nexus X تا ۲ماه آینده و قبل از پایان سال میلادی به بازار فناوری ارائه خواهد شد. این محصول دارای ویژگی های منحصر به فردی است که …

Nexus X محصول آینده گوگل و موتورولا

محصول جدید کمپانی موتورولا و گوگل با نام Nexus X تا ۲ماه آینده و قبل از پایان سال میلادی به بازار فناوری ارائه خواهد شد. این محصول دارای ویژگی های منحصر به فردی است که پیش بینی می شود با استقبال مخاطبان مواجه شود.

گوگل سری ساخت تلفن های هوشمند خود از سری نکسوس را تا قبل از پایان سال ۲۰۲۲ میلادی عرضه خواهد کرد اما این محصول جدید Nexus 6 نام ندارد و نام آن Nexus X است، گوشی هوشمندی با شماره مدل XT1100 که موتورولا آن را می سازد.

صفحه نمایش ۵٫۹ اینچی این تلفن همراه جدید آن را تبدیل به یک گوشی منحصر به فرد کرده زیرا اکثریت صفحه نمایش تلفن های همراه بین ۵ تا ۵٫۵ اینچ هستند در صورتی که فبلت ها دارای ابعادی به اندازه ۵ تا ۷ اینچ هستند.

از سایر ویژگی های این تلفن همراه می توان به وضوح تصویر ۲۵۶۰*۱۴۴۰ پیکسل، چیپ Snapdragon 805 با فرکانس ۲٫۷ گیگاهرتز و ۴ هسته پردازشی، ۱٫۵ گیگابایت رم، دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسل و دوربین جلو ۲٫۱ مگاپیکسل است.

— .

آخرین اخبار اقتصادی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.