NSX بعدی سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

این خودرو با حفظ میراث هوندا قرار است به عنوان یک خودروی سوپر اسپرت دوستدار محیط زیست در پوست آکورا پرچم‌ دار این شرکت به طور انحصاری در آمریکای شمالی باشد.

 به گزارش ممتاز به نقل از گروه بازار باشگاه خبرنگاران هوندا NSX prototype سوپر اسپرت هیبریدی مسابقات آینده است. این خودرو با الهام از طراحی NSX Concept که سال قبل در نمایشگاه دیترویت معرفی شد، طراحی و توسعه داده شده است.پیشرانه این خودرو نیز از سه موتور و سیستم انتقال قدرت هیبریدی تشکیل شده است که در آینده شاهد این خواهیم بود که موتورهای احتراق داخلی جای خود را با موتورهای الکتریکی عوض خواهند کرد، با وجود اینکه هیچ چیز نمی‌تواند جای موتورهای احتراق داخلی را بگیرد ولی با پایان یافتن ذخایر نفتی چاره‌ای جز استفاده از این موتورها نیست.
این خودرو با حفظ میراث هوندا قرار است به عنوان یک خودروی سوپر اسپرت دوستدار محیط زیست در پوست آکورا پرچم‌ دار این شرکت به طور انحصاری در آمریکای شمالی باشد.
این خودرو توسط تیم طراحی هوندا آمریکا طراحی و توسعه داده شده است در حالی که تولید آن در مرکز تازه تاسیس Marysville واقع در ایالت اوهایو-آمریکا صورت می گیرد.

با هدف ارائه و عملکرد بالاتر NSX در نسل تازه این خودرو از یک موتور V6 دوگانه بنزینی، هیبریدی SH-AWD (چهار چرخ محرک) به احتمال بسیار ۳٫۵ لیتری با توان ۴۰۰ اسب‌بخار به همراه یک کلاچ هفت سرعته دوگانه انتقال اتوماتیک به همراه دو موتور الکتریکی اضافه برای کنترل توزیع گشتاور در چرخ‌های جلو نیز استفاده می‌شود تا بتوان تا حدودی خلاء نبود موتورهای احتراقی را پر کند.هنوز مشخصات فنی و دقیقی از این خودرو منتشر نشده است اما سازندگان تاریخ عرضه این خودرو را سال ۲۰۲۴ اعلام کرده‌اند.

منبع:پرشین خودرو


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.