PS3 خودتان را با مایکروویو گرم نکنید !

۱۰م دیماه ،

به نظر می رسد که بعضی از مردم برای گرم کردن کنسول ps3 از راه های عجیب و حتی خنده داری استفاده می کنند.

به نظر می رسد که بعضی از مردم برای گرم کردن کنسول ps3 از راه های عجیب  و حتی خنده داری استفاده می کنند. زیرا سونی در یک اطلاعیه ی جالب به دارندگان کنسول ps3 اعلام کرد که لطفا برای گرم کردن دستگاه خود از سشوار یا مایکروویو استفاده نکنند ! زیرا خطرات جدی برای این کنسول در پی خواهد داشت.

این طور که از شواهد پیدا است عده ای از مردم به این نتیجه رسیده اند که ps3 آن ها کارایی های دیگری هم به غیر از بازی کردن دارد ! زیرا خرابی های در بعضی موارد به وجود آورده که حتی سونی را هم متعجب کرده است و حتی این کمپانی با انتشار یافتن بیانه ای از مردم خواست که  PS3 های خودشان را از طریق امواج مایکرویو خشک نکنند.

سونی در این مورد اعلام کرده است :

” سونی در بعضی موارد محصولات معیوبی را دریافت کرده است که ما در بعضی از آن ها موارد نادری از جمله تغییراتی مشهودی در شناسایی دستگاه و حتی سوختگی دیده ایم. این علائم فقط می تواند از یک راه به وجود بیاید ، آن هم این که از دستگاه های الکتریکی مانند سشوار یا مایکروویو استفاده شود. گرم کردن کنسول خود با چنین وسایلی نه تنها یک دستگاه معیوب را به ارمغان خواهد آورد ، بلکه سبب ایجاد آتش سوزی یا حتی خطراتی جدی می گردد. “

به هر حال این که بعضی از اشخاص نمی دانند که کنسول خود را نباید برای گرم شدن در مایکروویو بگذارند بسیار جالب است !

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.