آموزشهای فنی و حرفه ای کشور افغانستان توسعه می یابد

۱۵ام بهمن ،

معاون آموزش مرکز تربیت مربی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: به منظور توسعه آموزشهای فنی و حرفه ای کشور افغانستان ایران و ژاپن دومین تفاهمنامه را صبح امروز منعقد کردند.

فرشید برهان آزاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: به منظور فراهم آوردن فرصت های آموزشی برای مدیران وزارت کار کشور افغانستان در جهت کسب دانش و مهارت های ضروری تفاهم نامه ای میان ایران و ژاپن منعقد شده است.

وی افزود: این اقدام در راستای کمک به نوسازی توسعه آموزش فنی و حرفه ای کشور افغانستان دومین تفاهم نامه در این خصوص آموزش کشور سوم با عنوان مدیریت آموزش های فنی و حرفه ای ویژه کشور افغانستان است.

معاون آموزش مرکز تربیت مربی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اشاره به اینکه مدت تفاهم نامه مذکور ۲ سال است و تعداد ۲۰ تن از مدیران و روسای مراکز آموزش فنی و حرفه ای و ۱۰۰ مربی در شته های فنی و حرفه ای کشور افغانستان در محل مرکز تربیت مربی دوره های آموزشی ۹۰ تا ۱۵۰ ساعته را طی خواهند کرد خاطر نشان کرد: براساس این تفاهم نامه هزینه های دوره به عهده طرف ژاپنی و تهیه برنامه آموزشی تهیه محتوای آموزشی، اجرای دوره و تامین اساتید دوره و اقامت شرکت کنندگان بر عهده ایران است./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.