آموزش بازیافت به شهروندان شرق تهران

۲۰م آذر ،

رئیس اداره بازیافت حوزه معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه ۸ از آموزش بازیافت در ادارات، مساجد، باشگاه های ورزش و کتابخانه ها خبر داد.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز،سعید کاظمی با اعلام این خبر گفت: کارشناسان و مدرسین ادراه بازیافت با حضور در ادارات، مساجد، باشگاه های ورزشی با استقبال مسئولین،پرسنل،نمازگزاران و ورزشکاران روبرو می شوند.
وی گفت: آموزش مراکز اداری از اهم برنامه های آموزشی به سبب تجمع کاغذ است و آموزشگران و مدرسین ادراه بازیافت با حضور در مراکز اداری از جمله بانک افضل طوس در خیابان ۱۴۶ و بانک ملت در مجدیه جنوبی به آموزش تفکیک پسماندهای خشک از مبدا پرداختند.
کاظمی با اشاره به آموزش بازیافت در مساجد گـفت: آموزشگران اداره بازیافت در مسجد فاطمه(ص) در میدان ۴۱ و مسجد جامع سمنگان به آموزش تفکیک پسماندهای خشک پرداختند.
وی ادامه داد: در این کلاسهای آموزشی علاوه بر کیسه های آبی مخصوص پسماندهای خشک و بروشورهای اطلاع رسانی،کیسه های مخصوص نان خشک نیز به نمازگزاران ارائه شد.
وی افزود: آموزش مجتمع های ورزشی در کنار آموزش چهره به چهره از فعالیت های مستمر آموزشگران اداره بازیافت می باشد که با حضور در باشگاه موج طلایی در خیابان دماوند به آموزش بانوان ورزشکار پرداختند. /ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.