استقبال از ˝هیس ˝ در اکران‌های خارجی بی‌نظیر بود/ ˝خانم؛مال‌معرفی‌کنید˝به‌زودی وارد پیش تولیدخواهدشد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

پوران درخشنده در گفت‌وگو با هنرآنلاین

پوران درخشنده کارگردان با سابقه سینمای ایران از اتمام مراحل تحقیق و نگارش تازه‌ترین اثرش ˝خانم؛مال معرفی کنید˝ خبر داد.

پوران درخشنده در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی هنرآنلاین دربارهٔ استقبال عمومی مخاطبان خارجی از آخرین ساخته اش گفت: در سفرهای که به کشورهای مختلف داشتم مردم به خوبی از این فیلم استقبال کردند. در اکران فیلم در آمریکا سالن های سینما مملو از جمعیت بود و مخاطبان خارجی “هیس دخترها فریاد نمی زنند” را پسندیدند.

کارگردان فیلم “شمعی درباد” دربارهٔ ارائه نسخه ای از فیلمنامه “هیس دخترها فریاد نمی زنند” به آکادمی اسکار گفت: آنها به من درخواست دادند که نسخه ای از فیلمنامه این فیلم را برای ثبت در کتابخانه آکادمی اسکار و تحقیق و پژوهش در اختیار ما قرار دهید، من هم همین کار را کردم و فیلمنامه را برایشان ارسال کردم.

پوران درخشنده دربارهٔ توزیع زود هنگام فیلم “هیس دخترها فریاد نمی زنند” در شبکه نمایش خانگی گفت: دوست نداشتم که فیلم به این زودی و بلافاصله بعد از اکرانش در شبکه نمایش خانگی توزیع شود اما اگر این اتفاق نمی افتاد، امکان داشت که کپی های غیر مجاز از طریق مراجع غیر قانونی به دست مردم برسد.

درخشنده در خصوص آغاز پیش تولید تازه ترین اثرش “خانم؛ مال معرفی کنید” گفت: مراحل تحقیق و پژوهش فیلم به پایان رسیده است و قرار است به زودی اقداماتی در خصوص پیش تولید این فیلم آغاز کنم اما هنوز زمانش مشخص نیست.

“هیس دخترها فریاد نمی زنند”؛ آخرین ساخته پوران درخشنده است که درقالب اکران عید فطر روی پرده رفته و تا به امروز پر فروشترین فیلم سال این فیلم تا آخر آذرماه در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

نیما صفایی، شهاب حسینی، مریلا زارعی، جمشید هاشم پور، طناز طباطبایی. با هنرمندی: امیر آقایی، بابک حمیدیان، فرهاد آییش، هادی مرزبان، امیر دژاکام، مائده طهماسبی، مجید مشیری، شیرین بینا، علی پویان، مصطفی طاری، اسماعیل سلطانیان، مهدی ماهانی و ستاره اسکندری ایفای نقش کرده اند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است:”شیرین دو بار تا آستانه ی ازدواج پیش می رود اما ازدواجش به هم می خورد. او در سومین تجربه اش دچار بحران می گردد و برای رهایی از این بحران تصمیمی می گیرد که…” پوران درخشنده برای ساخت تازه ترین فیلمش هم سراغ موضوعی اجتماعی رفته و به مشکلات دخترانی پرداخته که پس از مواجهه با آسیب های جدی روحی و جسمی، از ترس آبرو مجبور به سکوت و تحمل مشکلات در تنهایی می شوند.
 

انتهای پیام/۵۵


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.