استقبال خانواده شهدا از قالیباف

محمدباقر قالیباف در بدو ورود به گلزار شهدای کرمان مورد استقبال جمعی از مقامات استانی، محلی، شهروندان و خانواده شهدای کرمان قرار گرفت.

 به گزارش فارس، نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی، سردار کرمی، نماینده پیشین مردم کرمان در مجلس،‌‌ شهردار کرمان و رئیس شورای شهر کرمان از جمله مقاماتی بودند که در گلزار شهدای کرمان وی را همراهی می‌کردند.

همچنین با حضور قالیباف در گلزار شهدای کرمان یکی از جوانان کرمانی با حضور در کنار وی، شال سفید ستاد جوانان رویش را به گردن قالیباف انداخت و در ادامه یکی از دختران خردسال کرمانی در هنگام ورود قالیباف به گلزار شهدا با خواندن دکلمه‌ای از وی استقبال کرد.

 در این بازدید، قالیباف بر مزار پاسداران شهید علی اصغر ناظمی، علی چاووشیان، محمد بکتاشی و غلامحسین امیری و عبدالمهدی مغفوری حاضر شد و با اهدای گل به شهدا ادای احترام کرد.

حضور در محل یادمان شهدای گمنام شهر کرمان‌، مزار آیت‌الله سیدجواد نیشابوری و آیت‌الله سیدمحمد روحانی از علمای فقید شهر کرمان و همچنین مزار مسعود محمودی و عباس حقیقی از بزرگان این شهر از دیگر برنامه‌های قالیباف در گلزار شهدای کرمان بود.

این در حالی بود که حاضران در گلزار شهدا با شعار «همسنگر شهیدان، خوش آمدی به کرمان» قالیباف را همراهی کردند.

عارف و روحانی ,

نوشته استقبال خانواده شهدا از قالیباف اولین بار در ممتازنیوز، پورتال جامع آموزشی اطلاع رسانی کشور ، مجله اینترنتی ، خبر ، ورزش ،تکنولوژِی News,Sport پدیدار شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.