اسرائیل خطا کند تلاویو را شخم خواهیم زد

به گزارش سرویس سیاسی ممتازنیوز، “شبکه لیبرال عربی” در پایگاه اینترنتی خود تحلیلی پیرامون سفر باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا به عربستان منتشر کرده در آن آورده است: همه می دانند که روابط آمریکا و عربستان در بدترین وضعیت خود حتی بدتر از سال ۱۹۷۳ قرار دارد و سفر ناخوشایند اوباما به منطقه در این زمان بندی حتما دلیل مهمی دارد.

 

همزمان دولت اسرائیل طی ابلاغیه ای، دستور تعطیلی سفارت خانه های خود را در حقیقت به دلیل نزدیک شدن حمله به ایران و در رسانه ها به دلیل آنچه که اعتصاب دیپلمات ها اعلام شده، را صادر کرده است.

اگر این پیش بینی ها و احتمالات درست باشد، پس اسرائیل نیازمند عبور جنگنده های خود از حریم هوایی عربستان برای حمله به ایران است، اما با وجود مصلحت مشترک بین دو نظام سعودی و رژیم اسرائیل، مشخص نیست که آیا عربستان با این خواسته موافق باشد، از این رو باراک اوباما وارد صحنه شد و به ریاض سفر می کند تا احتمالا در این باره با سعودی ها رایزنی کند.

 

 

 

 

این تحلیل بر مبنای اطلاعات صحیح استوار شده، چرا که ابلاغیه دولت اسرائیل به همه سفارت خانه های این رژیم در جهان رسیده است، این تحلیل می تواند صحیح و یا غلط باشد اما آیا تفسیر منطقی برای بستن سفارتخانه های اسرائیل در این برهه زمانی به غیر از آنچه بیان شدف وجود دارد؟

 

 

البته در یک سال اخیر، رجزخوانی رژیم صهیونیستی بر علیه ایران افزایش یافته است. اما مسئولان و سیاستگذاران ایرانی، تهدیدات اسرائیل را زیاد جدی نمی گیرند و گفته اند در صورت بروز چنین خطایی «تل اویو را شخم خواهند زد».

درگذشته هم، سخنرانی بنیامین نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، به قدری با طنز آمیخته شد که دستاویز بسیار جالبی برای سایت ها و شبکه های اجتماعی در فضای اینترنت گردید.

ماخذ: جام

 

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. علیرضا:

    حالا شخم زدن تل آویوو فعلا بیخیال شین برین مرز پاکستانو شخم بزنین تا این ۵ مرزبان بیچاره رو نجات بدین.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.